بررسی گوشی سونی

• از گوشی سونی متصل به برق به هیچ وجه سایت sonymag استفاده نکنید! شما میتوانید با استفاده از این قسمت منو یک میانبر را باز کنید، نمایشگر را تقسیم کنید و یا به بخشهای دیگر دسترسی پیدا کنید. بله باتری های سونی در جی اس ام باتری ارجینال بوده دارای یک هفته مهلت تست و 3 ماه گارانتی تعویض می باشد . برای استفاده از گارانتی می توانید هم حضوری و با با هماهنگی تشریف بیارید. فروشگاه جی اس ام باتری فروشگاه تخصصی در زمینه باتری و شارژر می باشد, کلیه باتری های سونی ارجینال با گارانتی تعویض هستند نمونه های باتری سونی کپی یا فیک شاید برای شما قابل تشخیص نباشند ولی استفاده از باتری های کپی سونی اسیب جدی به گوشی ها شما وارد خواهد کرد. شارژر های فندکی بی کیفیت ولتاژ متغیر به گوشی سونی شما می رساند و باعث خرابی باتری و گوشی شما خواهد شد. دومین عامل خرابی باتری های سونی استفاده از شارژر های فندکی بی کیفیت و تقلبی هست.

به علت شباهت ظاهری زیاد شارژر های کپی و یا فیک نسبت به نمونه های اصلی شارژر سونی شاید باید دقت بیشتری در خرید شارژر اصلی سونی انجام دهید . اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، باید برای تعمیر دستگاه اقدام کنید زیرا برد اصلی سینمای خانگی خراب شده است. موضوع جالبی که در این قابلیت وجود دارد این است که شما به راحتی می توانید تصاویر و یا فیلم هایی که با گوشی موبایل خود گرفته اید و یا هر فیلم و تصویر دیگری که رزولوشن پایینی دارند را به صورت 4K و با کیفیت بالاتری مشاهده کنید. همچنین موبایل خود را بهمدت طولانی و هنگام خواب به شارژر متصل نکنید. پرچمدار تلویزیون های سونی در این سال از پردازنده XR استفاده می کند و این قدرت بالای پردازشگر نامبرده را به رخ می کشد؛ همچنین پشتیبانی این تلویزیون از HDMI2.1 و دیگر قابلیت های بازی، آن را به بهترین گیمینگ سال تبدیل کرده اند.

کلیه سفارشاتی که از ساعت 12 ظهر به بعد ثبت شوند با سفارشاتی که فردا قبل از ساعت 12 ظهر ثبت می شوند همه باهم ارسال خواهد شد توسط پست پیشتاز . ارسال سفارش در تهران به صورت اکسپرس هم وجود دارد که با پیک ارسال می شود و حداکثر تا 2 ساعت به دست شما خواهد رسید .هزینه ارسال اکسپرس در تهران 35 هزار تومان می باشد. به طور کلی اکسپریا جدید میتواند با هر بار شارژ و استفاده متوسط تا حداقل دو روز کامل شما را همراهی کند. در این گوشی جدید سونی 2021 ، از دوربینهای آلفای سونی استفاده شده و صفحه نمایش 4K آن با رزولوشن بالا شما را بسیار تحت تأثیر خود قرار میدهد و همینطور دوربین سهگانهی آن لحظات شما را به خوبی و با کیفیت ثبت خواهد کرد. نمایشگر اکسپریا 10 مارک 4 کیفیت بالایی دارد و رنگها را دقیق نشان میدهد. مورد دیگر Window Manager است که از نمایشگر بلند اکسپریا 10 مارک 4 به شکل بهینه استفاده میکند و به شما اجازه میدهد با تقسیم نمایشگر، از دو برنامه به صورت همزمان استفاده کنید (مثلا تماشای یک ویدیو در یوتیوب و خواندن یک مقاله در ویکیپدیا). در سیستم صوتی این مدل فناوری به نام Sound-from-Picture Reality ایجاد شده است که جهت هماهنگی صدا و تصویر مورد استفاده قرار می گیرد.

گوشیهای سونی معمولا از کیفیت خوبی برخوردار هستند هرچند معمولا نمیتوان آنها را جزو بهترین گوشی های میان رده 2021 دانست ولی خیلی از افراد این برند ژاپنی را به بهترین گوشی های چینی 2021 ترجیح میدهند. برند سونی شاید یکی از قدیمی ترین برند های شناخته شده در بازار ایران هست. سونی با معرفی این برند جدید، همچنین از سه مدل مختلف هدفون Inzone نیز رونمایی کرده است. همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر با افزایشی ۱۵ درصدی نسبت به نسل قبل به ۶۸۳ نیت رسیده است. این صفحه نمایش کامپیوتر ۸۹۹ دلاری مدل پرچمدار مانیتورهای سری InZone است که صفحه نمایشی ۲۷ اینچ از نوع IPS LCD با وضوح ۴K دارد و در طراحی اش از المان های پلی استیشن ۵ الهام گرفته شده است. سونی با معرفی تلویزیون های سری 8 در این سال، عیب و ایرادهای سری سال قبل را برطرف کرد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی میگردند. در بعضی از مواقع ممکن است در حین مکالمه یا جستجو در اینترنت گوشی شما خاموش شود. تمام خدمات و سرویس هایی که توسط این نمایندگی ارائه می شود همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. خرید از بانه دات کام با ارائه سرویس های ویژه مانند ارسال سریع، پرداخت درب منزل، تضمین اصالت و سلامت کالا و تضمین کمترین قیمت همراه خواهد بود.

سفارشات تهران که گزینه پیک را انتخاب کرده اند در تایم اداری به نوبت ارسال خواهد شد . هرچند بازی دنباله Ratchet & Clank: Into the Nexus محسوب میشود که سال 2013 منتشر شد، اما یک گزینه فوقالعاده برای بازیکنان است که تاکنون این فرنچایز را تجربه نکردهاند. با انتخاب این گزینه به یک صفحه هدایت میشوید که بخشهای مختلفی دارد. باتری گوشی سونی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود. این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟ اما آنطور که به نظر میرسد اندازه سنسور دوربین گوشی ها تا ۲ سال آینده بزرگتر خواهد شد که میتواند عملکرد به مراتب بهتری را به آنها ببخشد. برای نشیمن های با اندازه ی بسیار بزرگ، تلویزیون های 85 و 75 اینچی روانه بازار شده اند. مسئله بعدی به علت تنوع زیاد و تفاوت ظاهری بسیار کم باتری اصلی سونی نسبت به نمونه های کپی و یا فیک توصیه می کنیم از فروشگاه های خرید کنید که به صورت تخصصی در زمینه باتری فعال هستند.

گاهی اوقات باد کردن باتری سونی باعث شکسته شدن ال سی دی یا درب پشت گوشی شما خواهد شد. باد کردن باتری فشار زیادی به ال سی دی گوشی شما وراد می کند . استفاده از شارژهای تقلبی مهمترین علل خرابی باتری سونی است .استفاده از شارژر های کپی و یا فیک آسیبهای جبران ناپذیری به باتری سونی شما وارد کند. گاهی باید حتما به شارژر وصل کنید تا روشن بشود. در این حالت گاهی اوقات خود گوشی مجددا روشن می شود . مانیتورهای HDR به طور کلی روشنتر هستند، رنگهای غنیتر، دقیقتر و تفاوتهای ظریفتر هم در سایهها و هم در نواحی روشن دارند، که باعث میشود تصاویر بهطور کلی بازتر شوند. زیرا گرمای تولیدی باتری دو برابر میشود و میتواند به گوشی و خود شما آسیب وارد کند. با خرید این دوربین می توانید مکان موردنظر خود را با بالاترین کیفیت تصاویر و از راه دور کنترل کنید. نمایندگی سونی کرج در شاهین ویلا راه اندازی شده است و ساکنین تمامی مناطق البرز از جمله طالقان، هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، شهرک صنعتی بهارستان، ماهدشت، صفادشت، محمدشهر، فردیس، ملارد، گوهردشت، باغستان، هفت تیر و … تنها عیبی هم که در تلویزیون های سونی وجود دارد این است که با وجود اینکه این تلویزیون ها از سیستم عامل اندورید برخوردار هستند اما نسبت به سایر برندها سرعت کندتری دارند و عملا مستعد کاهش سرعت معمولی می باشند.

• حتما از شارژر اصلی یا شارژی با ولتاژ شارژر گوشی شما سازگار باشد استفاده کنید. متاسفانه سونی هم شارژر و هم کابل را از جعبه این گوشی حذف کرده است که لابد از تعهد بالای این شرکت به محیط زیست خبر میدهد! همهی اینها یعنی گوشیهای پرچمدار سامسونگ نیز در سال ۲۰۲۴ قدرتی را در بخش دوربین خود تجربه خواهند کرد که به کاربران اجازه میدهد عکسهایی بهتر از دوربینهای حرفهای ثبت کنند. سونی مدعی شده که دوربین گوشی های هوشمند تا سال ۲۰۲۴ میتواند عکسهای بهتری نسبت به دوربینهای حرفهای DSLR ثبت کند! این شرکت در سال 1968 اولین تلویزیون رنگی مدل Trinitron را تولید کرد. این شرکت در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس، در شهر آیندهوون تأسیس شد.

اگر بخواهیم به برجستهترین ویژگی این برترین گوشی Sony جهان که در لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار دارد اشاره کنیم، نمایشگر 4K این گوشی است. خبری هم از ناچ یا حفره نمایشگر در آن نیست و دوربین سلفی در حاشیه باریک بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. برای خرید نمایشگر سونی Inzone M3 به قیمت 530 دلار باید تا اواخر سال میلادی جاری منتظر بمانید. انتقادها از سونی او را به رقیبی قدرتمندتر برای بسیاری از برندهای فعال در بازار موبایل در آن زمان تبدیل کرد و در سال بعد یعنی سال 2011 مدل Xperia Arc با برطرف کردن ایرادات نسخهی قبلی، مجهز شدن به فلش دوربین و جدیدترین نسخهی اندروید به عنوان جدیدترین گوشی Sony به بازار عرضه شد، اما قیمت بالای این مدل که ناشی از کیفیت خوبش بود، باعث شد این مدل فروش زیادی نداشته باشد. در صورتی که لامپ ال ای دی خراب شده باشد در ابتدا باید به قسمت ماژور و صفحه پولاریزه را برداشته و سپس در مرحله بعد لامپ های خراب را شناسایی کرده و در نهایت لامپ های سالم را جایگزین آنها کرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida