با Sony Xperia Pro-I حرفه ای شوید – اکنون 600 دلار تخفیف برای مدت محدود!

عکاسی با موبایل راه درازی را پیموده است و امروزه تقریباً با هر گوشی موجود می‌توانید چند عکس خوب بگیرید. با این حال، اگر می خواهید حرفه ای شوید یا از علاقه مندان به عکاسی هستید که به دنبال ارتقای بازی خود هستید، راه حلی وجود دارد و Sony Xperia Pro-I نام دارد.

این گوشی هوشمند شاید یکی از معدود (اگر نه تنها، در واقع) باشد که لیاقت برچسب “Pro” را در نام خود دارد. این گوشی دارای یک سنسور بزرگ 1 اینچی است که از مجموعه دوربین های کامپکت سونی گرفته شده است، به طور خاص – RX100 mark VII. البته، Xperia Pro-I برای همه نیست – آن را با مجموعه ای از برنامه های درجه یک ارائه می کند که مقداری را نیاز دارند. عادت کردن، اما آنها سفارشی سازی و کنترل بی سابقه ای را روی آن سنسور 1 اینچی ارائه می دهند. اشتباه نکنید، Xperia Pro-I فقط مربوط به دوربین نیست، یک اسباب بازی ساده نیست (حتی اگر سونی این گوشی را «دوربین» نامیده است)در زیر کاپوت، یک چیپست اسنپدراگون 888 5G، همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. اگر این کافی نیست، یک اسلات کارت microSD و یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز وجود دارد. صفحه نمایش یک پنل شگفت انگیز 21:9 4K بدون بریدگی، بریدگی و سایر موارد حواس پرتی است.

به طور معمول، مردم عمدتاً به دلیل قیمت آن از این مدل دوری می‌کنند، اما اکنون شما این شانس را دارید که با 600 دلار تخفیف خریداری کنید و در واقع ارزان‌تر از سایر مدل‌های پرچمدار با فضای ذخیره‌سازی مشابه و امکانات بسیار کمتر است. از دست نده!


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-pro-i-deal-amazon_id141947

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida