“با توجه به عملکرد اپتیکال، کیفیت ساخت در یک سطح نیست” – sonyalpharumors

اگر تنها خواسته شما کیفیت تصویر بالا است، Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD احتمالا برنده خواهد بود. اگر از کیفیت ساخت تانک مانند لذت می برید، باید جای دیگری را جستجو کنید.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/tamron-17-70mm-f-2-8-tested-by-opticallimits-impressed-by-the-optical-performance-the-build-quality-isnt-on-the-same-level/
محدودیت های نوری بررسی شد لنز Tamron 17-70mm f/2.8 E و نتیجه گیری:

در حالی که ما کاملاً تحت تأثیر عملکرد اپتیکال هستیم (پس از تصحیح خودکار)، کیفیت ساخت در همان سطح نیست. این مطمئناً به جای اینکه کاربران حرفه ای را هدف قرار دهد، شبیه یک لنز مصرف کننده است. پلاستیک مورد استفاده برای بدنه لنز کمی ارزان است. نمونه ما همچنین علیرغم داشتن یک لوله لنز داخلی نسبتا سبک وزن زوم خزنده را نشان داد. Tamron همچنین سوئیچ‌های معمولی برای فوکوس خودکار و لرزش‌گیر تصویر را حذف کرده است، چیزی که معمولاً در یک پیشنهاد متوسط ​​انتظار دارید. سرعت فوکوس خودکار بالا و تثبیت کننده تصویر کارآمد مجدداً جنبه مثبتی دارند.

Tamron 17-70mm E در عکس BH، آدوراما، دوربین فوکوس، Calumet آلمان و Wex UK.

Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD کمی شبیه جکیل و هاید است – ترکیبی عجیب از چیزهای خوب و بد است که تصمیم خرید شما را کمی جالب‌تر از حد معمول می‌کند. نکته مثبت، البته رزولوشن بسیار بالا است، و این دقیقاً از f/2.8 است. از این نظر به راحتی با بهترین های کلاس قابل مقایسه است. اگرچه ممکن است 70 میلی متر کمی کنتراست در f/2.8 نداشته باشد. اعوجاج تصویر برای یک لنز زوم مدرن برای دوربین‌های بدون آینه کاملاً طبیعی است – آنها در انتهای محدوده بسیار زیاد هستند بدون اینکه بیش از حد باشند (برخلاف Sony E 16-55mm f/2.8 G در 16mm که تقریباً یک چشم ماهی است. ). البته تصحیح خودکار به رفع این مشکل کمک می کند. میزان وینیتینگ در فایل‌های RAW در 17 میلی‌متر f/2.8 و 70 میلی‌متر f/2.8 بسیار واضح است، اما بار دیگر، تصحیح خودکار کمک‌کننده‌ای است. همین امر در مورد CA های جانبی نیز صدق می کند که کمی بالاتر از حد متوسط ​​هستند. این لنز به دلیل کیفیت بوکه اش مورد انتقاد قرار گرفته است و می توانیم ببینیم که این لنز از کجا می آید. هایلایت های خارج از فوکوس تقریباً رندر می شوند – اما این مورد در بین لنزهای زوم استاندارد بی سابقه نیست. بوکه در منطقه انتقال فوکوس در واقع کاملا مناسب است. ممکن است هنگام عکاسی از منابع نور شدید، گهگاه ارواح رنگی را مشاهده کنید، اما در صحنه‌های معمولی‌تر، باید خوب باشید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida