باند و سینما خانوادگی بررسی مشخصات، بهترین قیمت ها و برترین برند ها | sonymag

مزیت مثبت خرید آن‌ها این است که راه‌اندازی‌شان آسان بوده و همچنین طراحی جمع و جور آن‌ها باعث کاهش شلوغی روی میز تلویزیون می‌شود. بنابراین، هنگام خرید سینمای خانگی بسیار مهم است که به کیفیت ساندبار دقت کنید. برخی از ساندبارها قابلیت اتصال به موبایل همراه از طریق کابل و یا بلوتوث را دارند که دارای سیستم وای فای داخلی هم می‌باشند.

وقتی پا در یك سینما یا سالن آمفی تئاتر می‌گذارید، شما با یك صفحه نمایش بزرگ مواجه هستید و دور تا دورِ شما اسپیكرهای با كیفیتی چیده شده‌اند تا صدایی فراگیر به تمام افراد حاضر در سالن برسد. شاید اگر بخواهیم یك تعریف كلی از سینما خانگی داشته باشیم، در واقع شبیه‌سازی كردن شرایط مشاهده فیلم یا هرگونه محتوای ویدیویی با همراهی صدایی فراگیر و با كیفیت است. ؛ قیمت کولر گازی ال جی ، قیمت کولر گازی سامسونگ ، قیمت کولر گازی جنرال ، قیمت کولر گازی اجنرال ، قیمت کولر گازی گری و …

  • بطور مثال سینمای 433 مارشال دارای6 باند با کیفیت عالی می‌باشد و همچنین یک دستگاه پخش دی وی دی دارد، این سینمای خانگی دارای 4 باند ایستاده و یک باند سنتر ( وسط ) است.
  • همچنین از دو درگاه HDMI، یك خروجی اپتیكال و درگاه USB‌ هم پشتیبانی می‌كند.
  • ولی با ساندبار سه کاناله یا بیشتر، کیفیت صدایقانع کننده‌ای را دریافت می‌کنید.

مدیریت مرکز تعمیرات سونی کارشناسان خویش را از میان زبده ‌ترین و متعهدترین مهندسان تعمیر گزینش و به ‌همکاری فراخوانده است و از همین روست که توانسته در زمینه ارائه خدمات تعمیر پیشرو و متمایز باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و یا مرکز مجله خبری محصولات سونی تعمیرات سونی تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. مدل و شماره سریال در ساندبارها و سیستم‌ های سینمای خانگی در زیر دستگاه درج شده است. در برخی مدل‌های سینمای خانگی قسمت پایین باندها بصورت دکور و طراحی است و اسپیکر در قسمت بالا قرار دارد.

http://arya-seo.ir

عده‌ای صرفا برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در آخر هفته دی وی دی ها را انتخاب کردند، برخی سینما خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای را جهت پخش صدای بهتر همراه با کیفیت عالی خریداری کردند. ولی گاهی همین دستگاه‌ها امکان دارد مثل هر وسیله برقی دیگری دچار مشکل شود و شما نیاز به تعمیر سیستم صوتی ال جی پیدا کنید. سعی ما در این مقاله بر این است که مثل یک دفترچه راهنما شما را در کسب اطلاعات مورد نیازتان کمک کنیم تا راه حل مشکلات و خرابی دستگاهتان را برای عیب یابی سینمای خانگی ال جی پیدا کنید. بانه دات کام با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی و مقایسه محصولات در انتخاب مناسب ترین کالاها ، به مشتریان کمک می کند . فروشگاه بانه کالا های زیاد و گستره‌ای از محصولات متنوع از قبیل لوازم صوتی و تصویری ( قیمت تلویزیون ، قیمت اینچ تلویزیون ، قیمت سینما خانگی ، قیمت سیستم صوتی و قیمت ساندبار ، قیمت کنسول بازی ، لوازم جانبی تلویزیون ). قیمت لوازم خانگی ( قیمت یخچال ، قیمت یخچال فریزر و قیمت یخچال ساید بای ساید ، قیمت یخچال دوقلو ، قیمت ماشین لباسشویی ، قیمت ماشین ظرفشویی ، قیمت جاروبرقی ، قیمت مایکروفر و قیمت سولاردارم و قیمت چرخ خیاطی ، لوازم پخت و پز ، لوازم برقی).

ال جی

البته ساندبارهای دو کاناله هم در بازار وجود دارند و ممکن است بخاطر قیمت پایینشان گرایش بیشتری به خرید آن‌ها پیدا کنید.ولی این را بدانید که اینساندبارها فقط اسپیکرهای مینی استریومی‌باشند. ولی با ساندبار سه کاناله یا بیشتر، کیفیت صدایقانع کننده‌ای را دریافت می‌کنید. از نظر درگاه‌های ارتباطی نیز، ساندبارها به پورت‌هایWiFi، HDMI، AUX و بلوتوث مجهز هستند. علاوه بر این بیشتر ساندبارها دارای پورت USB نیز هستند که پخش آهنگ را از طریق این درگاه ممکن می‌کند. اما سینماهای خانگی علاوه بر درگاه‌های مذکور، بعضاً دارای پخش‌کننده بلوری بوده که به وسیله‌ی آن، محتویات صوتی و تصویری را از طریقBlu-Ray و DVD، با کیفیت بسیار بالا اجرا می‌نمایند.

سینما خانگی 2900 وات ال جی مدل CL88

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida