بازار دوربین های Vlog از زمان عرضه ZV-1 در ژوئن 2020 دو برابر شده است


BCN+R یک مقاله دارد در مورد روند فروش دوربین های Vlog توسط تولید کنندگان. این خلاصه ترجمه شده توسط گوگل است Digicameinfo:

  • مقوله‌ای وجود دارد که در بازار دوربین‌های مشکل‌ساز توجه را به خود جلب می‌کند. دوربینی برای ولاگرها. سونی پیشتاز شد. در ژوئن 2020، دوربین کامپکت را منتشر کردیم.VLOGCAM ZV-1” مجهز به سنسور 1 اینچی. یک بازار جدید ایجاد کرد. پس از آن پاناسونیک و نیکون وارد بازار شدند. در شاخصی که حجم فروش ژوئن 2020 روی 1 تعیین شده است، بازار در سپتامبر به 1.88 افزایش یافت که تقریباً دو برابر شد.
  • تاثیر از ZV-1 انتشار عالی بود در ژوئن 2020، اولین ماه انتشار آن، در رتبه بندی فروش کلی دوربین در رتبه اول قرار گرفت. رتبه 7 در حجم فروش. پس از آن در رده دوربین های کامپکت به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و از ماه انتشار به مدت 14 ماه متوالی جایگاه اول را از نظر فروش حفظ کرد.
  • ZV-E10 سونی محبوبیت را به دست گرفت. در ماه اول عرضه در جولای 2021، قیمت واحد 80500 ین بود. علیرغم اینکه دوربینی با لنز قابل تعویض مجهز به سنسور APS-C بود، اما تقریباً 20000 ین ارزانتر از ZV-1 جمع و جور بود و همچنین موفقیت بزرگی بود.
  • پس از سونی، پاناسونیک نیز «LUMIX G100” در آگوست 2020، زودتر وارد بازار شد. اگرچه مشخصات مشابه ZV-E10 بود که بعداً توسط سونی منتشر شد، اما فروش آن کم بود.
  • نیکون در ماه آگوست با قیمت صعودی بیش از 110000 ین “Z30” وارد بازار شد. تا به حال، این گوشی به اندازه G100 پاناسونیک فروخته شده است. با توجه به قیمت، شروع مناسبی است.
  • از ماه سپتامبر، تنها 4 مدل دوربین برای Vloggers وجود دارد، اما فروش 7.4 درصد از کل بازار دوربین را به خود اختصاص داده است. آنقدر بزرگ شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت. می توان انتظار داشت که دوربین های Vloggers در آینده حتی هیجان انگیزتر شوند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/the-vlog-camera-market-has-doubled-since-the-launch-of-zv-1-in-june-2020/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida