این ممکن است نقطه‌ای باشد که چینی‌ها از تولیدکنندگان ژاپنی پیشی می‌گیرند – sonyalpharumors

نقاط انتقاد کمیاب است. وینیتینگ بالا در f/1.8 تا f/2.0 است، اما این احتمالاً با اجتناب از عنصر جلویی پیازدار و امکان استفاده آسان از فیلترهای استاندارد، یک معاوضه ضروری بود.
مقاومت در برابر شعله ور شدن می تواند بهتر باشد، اما با توجه به عملکرد رقبا و طراحی پیچیده تر 15 عنصری Viltrox، این ممکن است در اینجا بیش از حد نیاز داشته باشد. و این به هیچ وجه یک لنز کوچک نیست.

به نظر من این Viltrox 16mm 1.8 AF FE یک تغییر دهنده واقعی بازی است. این سیستم یک سیستم AF مدرن رقابتی و مفیدترین و پیشرفته‌ترین کنترل‌های موجود در هر لنز E-mount را اضافه می‌کند (به جز برخی از لنزهای تله پیشرفته) که با نمایشگر LCD پر زرق و برق اما همچنین مفید آن مشخص شده است.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/new-viltrox-16mm-f-1-8-fe-review-by-phillip-reeve-this-may-the-point-where-chinese-outdo-japanese-manufacturers/

با توجه به اینکه لنز 1/3 قیمت سونی 14 میلی‌متری GM و سیگما 14 میلی‌متری FE جدید است… خوب من معتقدم که ما در اینجا یک جواهر مخفی داریم!

فیلیپ ریو تست کرد لنز جدید Viltrox و نتیجه گیری کرد:

برای من فقط زمان زیادی بود که سازندگان لنز چینی از ژاپنی ها پیشی بگیرند و این لنز ممکن است همان جایی باشد که شروع می شود. من نمی‌دانم که افراد Viltrox چگونه این کار را انجام دادند، اما آنها چیزهای زیادی را در اینجا به دست آوردند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida