اکنون می توانید سریع ترین کارت CFexpress نوع A را که توسط Lexar ساخته شده است، پیش خرید کنید

برای درک اینکه سرعت خواندن و نوشتن به صورت جداگانه چقدر سریع انجام می شود، کارت Lexar CFexpress Type A از طریق تست سرعت دیسک Blackmagic اجرا شد که میانگین سرعت نوشتن 719 مگابایت بر ثانیه و میانگین سرعت خواندن 729.7 مگابایت بر ثانیه را نشان داد.
برای مقایسه، در آزمایش‌های قبلی، کارت حافظه Sony TOUGH CFexpress Type A دارای میانگین سرعت نوشتن 651 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن 731 مگابایت بر ثانیه بود در حالی که کارت حافظه ProGrade Digital CFexpress Type A به طور متوسط ​​679 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن و 784 مگابایت بر ثانیه خواندن داشت. سرعت ها Lexar جدید سرعت نوشتن بیشتر اما سرعت خواندن کندتر را نشان می دهد.
در HD Tune، کارت Sony TOUGH حداقل سرعت انتقال 431.9 مگابایت بر ثانیه و حداکثر 559.4 مگابایت بر ثانیه را برای میانگین 532.4 مگابایت بر ثانیه به دست آورد. کارت ProGrade Digital حداقل سرعت انتقال 416 مگابایت بر ثانیه و حداکثر 548.8 مگابایت بر ثانیه را برای میانگین 516 مگابایت بر ثانیه به دست آورد. هر دو با استفاده از کارت خوان های کارت حافظه شرکت خود مورد آزمایش قرار گرفتند و هر دو با اختلاف قابل توجهی از عملکرد خواندن و نوشتن پایدار Lexar عقب هستند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/you-can-now-preorder-the-worlds-fastest-cfexpress-type-a-card-made-by-lexar/

PetaPixel تست شد آن کارت ها و نوشت:

کارت لکسار 160 گیگابایت در آمازون، عکس BH و آدوراما. در اتحادیه اروپا در آمازون DE، آمازون انگلستان.
کارت خوان حرفه ای Lexar Dual-Slot USB 3.2 Gen 2 Type-C Card Reader در آمازون، عکس BH و آدوراما. در اتحادیه اروپا در آمازون DE، آمازون انگلستان.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida