اکنون بهترین زمان برای دریافت Sony Xperia 1 III یا Xperia 5 III است – هر دو در آمازون تخفیف زیادی دارند

از سوی دیگر، Xperia 5 III همچنان جدیدترین پرچمدار جمع و جور است (ما همچنان منتظر 5 IV هستیم تا روشنایی روز را ببیند)، بنابراین اگر می خواهید همان قدرت و مجموعه ویژگی را داشته باشید، اما در شاسی جمع و جورتر، این بهترین شرط شماست

هر دو گوشی 20 درصد یا بیشتر تخفیف دارند، و ما نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، بنابراین ممکن است بخواهید سریع عمل کنید و این زیبایی های کمیاب را ربوده باشید. شما همچنین می توانید جزئیات ما را بررسی کنید بررسی Xperia 1 III و مقالات بررسی Xperia 5 III.حتی بهتر از آن این است که این دستگاه ها شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیستند و این یک چیز عالی است وقتی همه گوشی های هوشمند تقریباً یکسان به نظر می رسند. و اکنون، یک تبلیغ بزرگ در آمازون وجود دارد که به شما امکان می‌دهد Xperia 1 III و 5 III را با تخفیف جدی دریافت کنید.

Xperia 1 III در حال حاضر یک نسل قدیمی است، اما هنوز هم تمام ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را در خود دارد گوشی هوشمند سونی چیست. و لنز زوم را دریافت می‌کنید که می‌تواند بین 75 تا 105 میلی‌متر جابه‌جا شود، و عملاً چهار دوربین در فضای سه‌گانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی های هوشمند سونی به نوعی منحصر به فرد هستند – دارای ویژگی های زیادی روی برد هستند – مانند اسلات کارت microSD، جک های 3.5 میلی متری صدا، صفحه نمایش OLED بدون وقفه 21:9، نرم افزار دوربین حرفه ای و غیره.با Sony Xperia Pro-I حرفه ای شوید – اکنون 600 دلار تخفیف برای مدت محدود!


منبع: https://www.phonearena.com/news/Xperia-1-III-and-5-III-deals-on-Amazon_id141994

همچنین بخوانید:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida