اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است: نسخه انقلابی جدید ON1 Photo RAW به زودی عرضه می‌شود!

ON1، سازندگان برنامه‌های نرم‌افزاری و پلاگین‌ها برای عکاسان، کاملاً جدید را اعلام می‌کند ON1 Photo RAW نسخه 2023 در ماه اکتبر می آید. نسخه 2023 مهم ترین به روز رسانی در تاریخ ON1 Photo RAW است. بسیاری از ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، روش‌های سنتی ویرایش عکس را روی سرشان قرار می‌دهند.

مشترکین ON1 به‌زودی پس از انتشار Photo RAW 2023، ON1 Photo RAW 2023 جدید را به‌عنوان بخشی از برنامه‌های خود به همراه نسخه‌های 2023 افزونه‌های ON1 دریافت خواهند کرد. طرح‌های اشتراک ON1 همیشه شامل آخرین نسخه ON1 Photo RAW برای رایانه‌ها می‌شود. و موبایل، همگام سازی ابری، و همه پلاگین های ON1. شروع برنامه های اشتراک حداقل 7.99 دلار در ماه یا 89.99 دلار در سال است.

یک خرید از هر محصول ON1 شامل نسخه‌های Windows و macOS برای استفاده در دو رایانه و پشتیبانی از 11 زبان است. برای مدت محدودی، هر خرید ON1 Photo RAW 2023 جدید شامل پاداش 50 پیش تنظیم تطبیقی ​​اضافی برای پرتره ها و مناظر و یک دوره جدید برای استفاده از ویژگی های جدید Mask AI است.

بسیاری از این ویژگی های جدید باعث صرفه جویی در وقت مشتریان می شود. آنها نه تنها ناامیدی افراد از یادگیری چیزهای جدید را برطرف می کنند، بلکه به شما انعطاف پذیری زیادی نیز می دهند. همه می دانند که شما باید کاهش نویز و شارپنینگ را همزمان تنظیم کنید، آنها تعادل یین و یانگ هستند. داشتن Tack Sharp به عنوان بخشی از NoNoise به شما امکان می دهد آنها را با هم تنظیم کنید تا بهترین نتایج را داشته باشید. دن هارلاچر، معاون محصول اضافه می کند.

اگر ابزاری وجود داشته باشد که نسخه 2023 را یک پله بالاتر از هر ویرایشگر عکس دیگری قرار دهد، آن Super Select AI است. این به طور کامل نحوه برخورد و تعامل شما با عکس های خود را تغییر می دهد. این بسیار ساده است، شما قادر خواهید بود خلاقیت خود را مانند قبل گسترش دهید. اولین باری که از این ابزار استفاده می کنید، بلافاصله شروع به تعجب در مورد امکاناتی که Super Select AI ارائه می دهد، می شوید. و، نتایج آنی هستند، سرعت باورنکردنی است! هر بار که از آن استفاده می کنم باعث لبخند من می شود. کریگ کودل، رئیس ON1 می‌گوید: «این خیلی خوب است.

همین حالا نسخه جدید را از قبل سفارش دهید نرم افزار ON1 Photo RAW 2023 (99 دلار یا 79 دلار در صورت ارتقاء).

نسخه جدید 2023 همچنین شامل چندین فن‌آوری جدید و قابل توجه پوشش‌دهی مبتنی بر هوش مصنوعی است. Mask AI جدید به طور خودکار عکس‌ها را تقسیم‌بندی می‌کند و اشیایی مانند افراد یا حیوانات و مناطقی مانند آسمان، کوه‌ها، گیاهان، آب و زمین را شناسایی می‌کند. سپس عکاسان می توانند مناطق را از یک لیست انتخاب کنند و فیلترها یا تنظیمات را با یک ماسک زیبا اعمال کنند. با برداشتن فناوری جدید بخش‌بندی هوش مصنوعی، Photo RAW 2023 شامل پیش‌تنظیمات تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی نیز می‌شود. این از پیش تنظیم‌های آگاه از سوژه جدید به عکاسان راه‌حل‌هایی با یک کلیک برای مشکلات چالش برانگیز مانند روشن کردن سوژه، تاریک کردن آسمان یا افزودن جزئیات به شاخ و برگ می‌دهد.

درباره ON1 Photo RAW
ON1 Photo RAW 2023 بهترین برنامه همه کاره برای ویرایش عکس است. این ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی حرفه ای یک سازمان دهنده قوی، پردازشگر خام، ویرایشگر لایه ای و برنامه جلوه های عکس است. با ادغام موبایل و ابر آن را تکمیل کنید و عکاسان یک اکوسیستم کامل گردش کار دسکتاپ و موبایل دارند. با باورنکردنی‌ترین فناوری‌ها و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال‌های اخیر، نسخه 2023 به عکاسان رویکردهای منحصربه‌فردی برای نحوه ویرایش، صرفه‌جویی در زمان ویرایش و دستیابی به کیفیت برتر در نتایج ویرایش ارائه می‌دهد.

قیمت و در دسترس بودن
ON1 انتخاب خرید با مجوز دائمی یا گزینه اشتراک برای ON1 Photo RAW را ارائه می دهد. ON1 Photo RAW 2023 است امروز برای پیش‌سفارش موجود است 99.99 دلار برای مجوز دائمی برای مشتریان جدید. دارندگان هر نسخه قبلی از هر محصول ON1 می توانند نسخه 2023 را با قیمت ارتقاء 79.99 دلار سفارش دهند. یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان نیز در ماه اکتبر پس از عرضه رسمی محصول برای دانلود در دسترس خواهد بود.

لیست ویژگی ها و به روز رسانی های جدید در نسخه 2023 همچنان در حال افزایش است. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به به‌روزرسانی قابل توجه هوش مصنوعی Quick Mask و روش جدیدی برای افزودن خودکار کلمات کلیدی اشاره کرد. کلمه کلیدی جدید هوش مصنوعی می‌تواند صدها شی و منطقه را ببیند، مکان‌ها را شناسایی کند، افراد را بیابد و ویژگی‌های عکاسی را درک کند، که سپس به عباراتی قابل جستجو تبدیل می‌شوند تا به یافتن سریع‌تر عکس‌ها کمک کنند. هیچ کس از کلمات کلیدی عکس های خود لذت نمی برد، اما همه می خواهند فوراً آنها را پیدا کنند. هوش مصنوعی کلمه کلیدی درد کلمات کلیدی را برای شما کم می کند.

این فناوری‌های جدید در Photo RAW 2023 منحنی یادگیری شیب‌دار را که با روش‌های سنتی‌تر ویرایش همراه است، از بین می‌برد. عکاسان دیگر مجبور نیستند هنگام کار بر روی قسمت های خاصی از عکس های خود با روش های خسته کننده ماسک، لایه بندی، براشینگ یا تنظیم دست و پنجه نرم کنند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/now-available-for-preorder-a-revolutionary-new-version-of-on1-photo-raw-is-coming-soon/

در نهایت، نسخه جدید شامل ابزار جدید برش آگاه از محتوا، کاهش خودکار حاشیه‌های رنگ، بهبود هوش مصنوعی Sky Swap، پیش‌نمایش تمام صفحه از پیش‌تنظیم‌ها، مدیر برنامه جدید و پشتیبانی از دوربین و لنز جدید است.

باورنکردنی ترین ابزار ویرایش جدید Super Select AI است. اگر می‌توانید اشاره کنید، می‌توانید ویرایش‌ها و تنظیماتی را روی عکس‌های خود انجام دهید که در گذشته چندین مرحله و ابزار انجام می‌دادند. هوش مصنوعی Super Select مزاحم یادگیری ابزارهای جدید برای دستیابی به نتایج ویرایش مورد نظر را حذف می کند. این به عکاسان اجازه می‌دهد تا به قسمتی از عکس مانند آسمان، افراد، اشیاء، پس‌زمینه و پیش‌زمینه اشاره کنند و یک نوع افکت یا بهبود را فقط برای آن منطقه انتخاب کنند.

ویژگی های کلیدی در ON1 Photo RAW 2023

  • Super Select AI – اعمال تنظیمات در مناطق عکس شما نمی تواند ساده تر از ابزار جدید Super Select AI باشد. فقط روی قسمت هایی که می خواهید تنظیم کنید ضربه بزنید و سپس یک تنظیم را انتخاب کنید. آیا می خواهید آسمان تاریک تر باشد؟ کلیک – کلیک – انجام شد. چمن سبزتر چطور؟ کلیک – کلیک – انجام شد. این یک راه سریع و طبیعی برای ویرایش است که نحوه نگرش شما به ویرایش عکس هایتان را برای بهتر شدن تغییر می دهد.
  • Mask AI – زمانی که نیاز به پوشاندن یا هدف قرار دادن ناحیه خاصی دارید، با مسواک زدن خسته کننده خداحافظی کنید. Mask AI از پیشرفته‌ترین یادگیری ماشینی برای تقسیم‌بندی عکس‌ها، شناسایی اشیایی مانند افراد یا حیوانات و مناطقی مانند آسمان، کوه‌ها، گیاهان، آب و زمین استفاده می‌کند. هنگام پوشاندن لایه‌ها، جلوه‌ها یا تنظیمات محلی، می‌توانید موضوعات یا مناطق را از لیست انتخاب کنید. Mask AI ماسک هایی با ظاهر عالی را فورا ایجاد می کند. شما حتی می توانید مناطقی را برای اعمال فیلترها یا تنظیمات در هنگام افزودن آنها انتخاب کنید و به راحتی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را دریافت کنید.
  • پیش تنظیم های تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی – پیش تنظیم ها حتی قدرتمندتر شده اند. آنها می توانند به طور خودکار موضوعات معمولی مانند مردم، آب، آسمان و ساختمان ها را هدف قرار دهند. از پیش تنظیم های جدید و باورنکردنی آگاه از موضوع، راه حل هایی با یک کلیک برای مشکلات چالش برانگیز مانند روشن کردن سوژه، تاریک کردن آسمان، یا افزودن جزئیات به شاخ و برگ به شما می دهد. بهترین از همه، شما می توانید از پیش تنظیم های آگاه از موضوع خود را ایجاد کنید.
  • Quick Mask AI – ما ابزار Quick Mask را بازسازی کرده‌ایم تا آن را سریع‌تر و شهودی‌تر کنیم. هوش مصنوعی عکس را به صورت خودکار به مناطق و اشیا تقسیم می کند. سپس بر روی بخش هایی که می خواهید ماسک کنید کلیک کنید، که به طور خودکار یک ماسک با کیفیت بالا ایجاد می کند، بدون نیاز به برس زدن.
  • Tack Sharp AI — جدیدترین تیز کردن و رفع تاری اکنون بخشی از NoNoise AI است، تنها راه حل شما برای حذف همزمان نویز و وضوح عکس ها. می تواند تاری حرکت را شناسایی و حذف کند و همچنین عکس های خارج از فوکوس را ذخیره کند. فقط به این دلیل که کمی نرم است، از پرتاب عکس عالی خودداری کنید.
  • کلمه کلیدی هوش مصنوعی – هیچکس اضافه کردن کلمات کلیدی را دوست ندارد، اما ما دوست داریم عکس های خود را پیدا کنیم. هوش مصنوعی کلمه کلیدی در Browse از معنای هوش مصنوعی و فراداده استفاده می کند تا کلمات کلیدی را به طور خودکار به شما پیشنهاد دهد. می تواند صدها شی و منطقه را ببیند، مکان ها را شناسایی کند، افراد را بیابد و ویژگی های عکاسی را درک کند. همه این‌ها عبارت‌های قابل جستجو هستند تا به شما کمک کنند عکس‌هایتان را سریع‌تر پیدا کنید.
  • برش آگاه از محتوا – اگر تا به حال مجبور شده اید یک عکس را برش دهید یا سطح آن را تراز کنید و جزئیات مهم را در نزدیکی لبه ها از دست بدهید، برش آگاه از محتوا نجات دهنده خواهد بود. این می تواند بوم عکس را گسترش دهد و لبه های جدید را با جزئیات واقعی پر کند.
  • بهبودهایی در Sky Swap AI – با بهره گیری از فناوری جدید Mask AI، ما به بهبود تشخیص و پوشش هوش مصنوعی آسمان ادامه می دهیم. ما در حال اضافه کردن گزینه هایی برای تنظیم زاویه آسمان و تطابق بهتر لبه ها مانند درختان هنگام رفتن از یک آسمان روشن به یک آسمان تاریک هستیم.
  • کاهش خودکار حاشیه رنگ – تعیین مقدار مناسب حذف حاشیه رنگ، موضوعی است که از گذشته است. گزینه خودکار جدید حاشیه های رنگی یا انحرافات رنگی را تشخیص می دهد و آنها را به طور خودکار حذف می کند.
  • ON1 Application Manager — مدیر برنامه ON1 یافتن و نصب برنامه های ON1 و به روز نگه داشتن آنها را آسان تر می کند. اگر مشترک هستید، می توانید همه برنامه های خود را پیدا کنید و برنامه های جدید به طور خودکار در دسترس خواهند بود.
  • اعلان‌های درون‌برنامه – با اعلان‌های درون‌برنامه‌ای حساب جدید، درباره دوره‌ها، ویدیوها و دارایی‌های خلاقانه جدید در برنامه بیاموزید.
  • پیش‌نمایش از پیش‌تنظیم‌ها در تمام صفحه – اکنون می‌توانید یک پیش‌نمایش بزرگ و تمام‌صفحه از پیش‌تنظیمی که روی عکستان اعمال شده است، به سادگی با قرار دادن ماوس روی تصویر کوچک از پیش‌تنظیم دریافت کنید. این باعث می شود خرید و انتخاب پیش تنظیم مناسب بسیار سریعتر شود.
  • پشتیبانی از دوربین ها و لنزهای جدید — پشتیبانی از فرمت خام GoPro GPR اضافه شده است. ما همچنین پشتیبانی از طیف وسیعی از دوربین‌ها و لنزهای جدید را اضافه خواهیم کرد که با نزدیک‌تر شدن به انتشار، به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ON1 Photo RAW 2023 همچنین جهشی بزرگ در ارائه کیفیت تصویر برتر انجام می دهد. فناوری‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای حذف نویز، شارپ کردن و ارتقاء عکس‌ها همگی در نسخه 2023 خواهند بود. ON1 هوش مصنوعی پیشرو و به‌روز شده NoNoise را با فناوری کاملاً جدید هوش مصنوعی Tack Sharp ترکیب می‌کند. این ابزار فوق العاده جدید از یادگیری ماشینی پیشرفته برای از بین بردن یا تیز کردن استفاده می کند. تاری حرکت را شناسایی و حذف می کند و حتی عکس های خارج از فوکوس را ذخیره می کند. نسخه 2023 یکی از تنها برنامه‌هایی است که بهترین کاهش نویز، شارپنینگ و پیشرفته‌ترین فناوری ارتقاء مقیاس تصویر را با ON1 Resize AI در یک برنامه و با قیمتی قابل توجه به عکاسان ارائه می‌دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida