اولین نشت سونی WF-1000XM5 تغییرات مهم طراحی را برای هدفون‌های پیشرفته نسل بعدی نشان می‌دهد.

چیزی که تا حدودی غیرمنتظره امروز فاش شد، رتبه‌بندی عمر باتری «تا 24 ساعت» این پسران بد نسل بعدی (با در نظر گرفتن قاب شارژ بی‌سیم) است که هیچ تغییری نسبت به آنچه WF-1000XM4 ارائه می‌کند نشان نمی‌دهد. بخش

کیف WF-1000XM5 نیز ظاهراً کمی سبک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود و وزن آن 39 گرم (در مقابل 41) است و حمل این وسایل را در هر کجا که می‌روید آسان‌تر می‌کند.

در همین حال، تنها تصویری که داریم طراحی آن را به تصویر می‌کشد بعدی سونی بزرگ یک چیز بی‌سیم واقعی گران‌قیمت کمی تار و مبهم است، با این وجود این موضوع را روشن می‌کند که WF-1000XM5 متمایز و غیرقابل انکار براق به نظر می‌رسد.
اولین نشت سونی WF-1000XM5 تغییرات مهم طراحی را برای هدفون‌های پیشرفته نسل بعدی نشان می‌دهد.

برخلاف گوشی‌های هوشمند یا ساعت‌های هوشمند، در دنیا بهترین هدفون های بی سیم همیشه هر سال توسط سازنده هایشان ارتقا و جایگزین نمی شوند. به عنوان مثال، AirPods Pro بسیار محبوب اپل، تقریباً 36 ماه منتظر ماند تا نسخه دوم را دریافت کند، در حالی که سامسونگ در ژانویه 2021 منتشر شد. Galaxy Buds Pro دریافت شد یک دنباله مستقیم تقریباً 18 ماه بعد.

سپس سری WF-1000XM غنچه‌های فوق‌العاده (و بسیار گران‌قیمت) سونی را دارید که آخرین بار در ژوئن 2021 به‌روزرسانی شد. دقیقاً دو سال بعد، دلیلی برای انتظار داریم WF-1000XM5 برای شکستن پوشش هر روز در حال حاضر با بسیاری از ویژگی های اصلی مشابه است WF-1000XM4 و طراحی اصلاح شده.
به نظر می رسد که همه اینها پیش از موعد توسط آمازون فاش شده است، که به احتمال زیاد به طور رسمی نسل بعدی سونی را معرفی خواهد کرد. رقیب AirPods Pro 2 برای پیش‌سفارش در سراسر جهان تا پایان این هفته.
WF-1000XM5 دقیقاً مانند مدل های قبلی خود (و بدون تعجب) تضمین شده است که قابلیت های حذف نویز پیشرفته و فناوری صوتی با وضوح بالا و همچنین تشخیص پوشیدن، اتصال چند نقطه ای، عملکرد دقیق برداشت صدا و پشتیبانی از شارژ بی سیم