اولین تصویر ادعا شده سونی اکسپریا 1 V یک آرایه دوربین بازسازی شده را نشان می دهد

به غیر از این، جزیره دوربین اکنون واحد فلاش را در خود جای داده است که ظاهر تمیزتری به گوشی می دهد. میکروفون نیز روی نوار دوربین قرار داده شده است تا امکان ضبط صدای واضح تری در هنگام فیلمبرداری را فراهم کند.

Leaker معتقد است که Xperia 1 V دارای دوربین های اصلی و فوق عریض جدید خواهد بود - اولین تصویر ادعایی Sony Xperia 1 V یک مجموعه دوربین بازسازی شده را نشان می دهد.

حتی با وجود اینکه او کاملاً مطمئن نیست که تصویر واقعی است، او چند مشاهدات جالب انجام داده است. اولا، به نظر می رسد پرچمدار بعدی سونی حسگرهای 3D ToF و RGB-IR را حذف خواهد کرد. او اضافه می‌کند که فناوری ردیابی فوکوس هوش مصنوعی احتمالاً واحد ToF از دست رفته را جبران می‌کند.

ZACKBUKS همچنین معتقد است که این گوشی دارای سنسورهای زاویه اصلی و فوق عریض جدید است. این جالب است زیرا یک افشای قبلی گفته بود که این تلفن می تواند یک دوربین تله فوتو جدید داشته باشد. اگر هر دو این شایعات منتشر شوند، Xperia V یک آرایه دوربین کاملاً جدید از بالا به پایین خواهد داشت و این ممکن است به آن کمک کند بهترین دوربین گوشی 2023

این گوشی دارای لوگوی NFC است که نشان می دهد مدل بین المللی آن است.

Xperia I IV دارای یک برآمدگی دوربین عمودی با واحد اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. همچنین دارای سنسور ToF (زمان پرواز) برای تعیین اطلاعات عمق و سنسور RGB IR برای تنظیمات بهینه تراز سفیدی است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida