اولین بررسی جهان از لنز جدید Tokina 300mm f/7.1 APS-C E-mount REFLEX

تامرون خوب و به اندازه کافی سبک است که بتوانم با آن لنز کار کنم. اگر نیاز دارید چیزی کوچکتر از توکینا حمل کنید، تنها جایگزین شماست و نصف ما هزینه زیادی دارد. پس حتما آن را بررسی کنید. اما اینجا یک فیل بزرگ در اتاق است: من دوست داشتم لنزهای رفلکس 600 میلی متری (900 میلی متری معادل فول فریم) و 900 میلی متری (1350 میلی متری معادل فول فریم) را آزمایش کنم. چون اگر کیفیت تصویر تا حدودی شبیه لنز 300 میلی متری باشد، مطمئن هستم که به فکر خرید آنها هستم! من نمی توانم لنزهای تله عکس بزرگ حمل کنم، اما قطعاً به جای آن از این سوپرتله های توکینا استفاده می کنم. تامرون من برش من را به 300 میلی متر محدود می کند و داشتن آن توکیناها به من امکان می دهد تصاویری را بگیرم که امروز نمی توانم بگیرم. بنابراین اگر از من بپرسید، به عنوان یک کوهنورد، من 600 و 900 میلی متر را در اسرع وقت می خرم!

توکینا لنز را برای آزمایش برای من فرستاد. من نه پولی دریافت کردم و نه پیشنهادی برای نوشتن این بررسی.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/early-hands-on-review-of-the-new-tokina-300mm-f-7-1-aps-c-reflex-lens/

وقتی لنز را از جعبه خارج کردم، پس از اینکه متوجه شدم این لنز چقدر کوچک است، با توجه به اینکه یک لنز 300 متری است، اولین لحظه شگفت انگیزی را تجربه کردم! در واقع بسیار کوچکتر از آن چیزی است که در عکس های محصول به نظر می رسد. کیفیت ساخت عالی است، همه چیز فلزی است و حلقه لاستیکی فوکوس نیز احساس خوبی دارد. بررسی لنز نیز خنده‌دار است، با نگاه مستقیم به نقطه نصب، انعکاس صورت خود را روی آینه کوچک رفلکس خواهید دید 🙂

سلب مسئولیت:

نمونه هایی از میزان “دیدن” شما با لنز 300 میلی متری توکینا:

یک شات دیگر:

لنزهای رفلکس شارپ ترین لنزها نیستند. شما آنها را نمی خرید تا کیفیت نهایی را به دست آورید، بلکه آنها را با اندازه کوچک و قیمت مقرون به صرفه خریداری می کنید. تامرونی که من استفاده می‌کنم، وقتی روی APS-C برش می‌دهم، فاصله کانونی 300 میلی‌متری به من می‌دهد. Tokina به من 450 میلی متر دسترسی می دهد (معادل FF)، نصف کوچکتر و نصف قیمت است. همانطور که از مقایسه زیر می بینید، Tamron تیزتر است، اما Tokina با در نظر گرفتن همه عوامل مانند وزن / قیمت / اندازه خوب عمل می کند.

امروز اینجا برف می بارد و من یک عکس دیگر با توکینا گرفتم:

نظر من شخصاً در مورد لنز 300 میلی متری توکینا:

کیفیت تصویر:

اخیرا توکینا سه لنز جدید APS-C Reflex E-mount را معرفی کرده است که می توانید آنها را پیش خرید کنید. Indiegogo (اینجا را کلیک کنید). در اینجا برداشت من از لنزهای 300 میلی متری است که دیروز به سرعت آزمایش کردم:


رویکرد به عنوان یک کوهنورد:

و این چیزی است که من دریافت کردم (قله 1 در سمت چپ و قله 2 در سمت راست):

پیش سفارش: لنزهای Tokina APS-C Reflex E-mount Indiegogo (اینجا را کلیک کنید).

تصویر Tokina 300mm در سمت چپ و در سمت راست Tamron 28-200mm به طور کامل تا 200mm گسترش یافته را نشان می دهد.

گرفتن لنز در دست:

این همان نقطه ای است که از آن چند عکس از کوه گرفتم. می توانید قله های شماره 1 و 2 را در دوردست ببینید

من در Merano زندگی می کنم، در وسط کوهستان های تیرول جنوبی. بنابراین من اغلب پیاده‌روی می‌کنم و لنز getgo من لنز Tamron 28-200mm FE است. دلیل اصلی انتخاب تامرون فشردگی و وزن کم است. جنبه های حیاتی هنگام پیاده روی یک روز کامل در ارتفاع بالا (معمولاً بین 2000 تا 3500 متر). بنابراین لنزهای سبک برای من مهم هستند و Tokina جدید مطمئناً امتیاز مثبت بزرگی را برای من در این زمینه کسب می کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida