انجمن مس ایران-دیزما

طرح و ساخت پرسا فعال در حوزه آشپزخانه و تجهیزات صنعتی، آماده ارائه هرگونه خدمات و همکاری با بخش های مختلف کشور می باشد. شرکت مس طی هشت‌سال گذشته و از زمان ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در 29 بهمن 1392 با تشکیل کارگروه‌های متفاوت تلاش کرده تا با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی به این سیاست‌ها جامه عمل بوشاند. به رغم تمام محدودیت‌های حاصل از شرایط شیوع کرونا، شاهد رشد 14درصدی کاتد و 18درصدی آند نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

انجمن مس ایران-دیزما بطور كلی استحصال فلزات از سنگ معدن به دو روش پیرومتالورژی و هیدرومتالورژی صورت می گیرد. فرآیندهای پیرومتالورژی از آغاز تاریخ بشر مورد استفاده قرار گرفته‫اند و امروزه بیش از 95 درصد فلزات با استفاده از این روشها تهیه می‫شوند. گرچه تاكنون روشهای پیرومتالورژیكی غالب بوده‫اند، اما در سالهای اخیر روشهای جدید هیدرومتالورژیكی مورد توجه قرار گرفته و تولید مس و سایر فلزات پایه از طریق این روشها افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته در سال 1376 ، ذخایر معدنی مس در كل جهان (به استثنای چین و شوروی سابق) معادل میلیون تن برآورد گردیده است و ذخیره معادن مس ایران حدود 1900 میلیون تن با 14 میلیون تن مس محتوی می‫باشد كه حدود 3 درصد از ذخایر معدنی مس جهان را در بر می‫گیرد. طبق بررسیهای انجام شده، ایران از لحاظ ذخایر معدنی مس بر روی كمربند جهانی این فلز قرار گرفته است كه در راستای محور شمال غرب ـ جنوب شرق كشور امتداد دارد.

علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان را تبریک گفت. شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۳۵۱ تحت عنوان شرکت سهامی معادن مس سرچشمه در شهر رفسنجان، تأسیس شد و در سال ۱۳۵۵ به شکل کنونی تغییرنام داد. اکنون اکثریت سهام این شرکت متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (۱۲٪)، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (۵٪) و سهام عدالت می‌باشد. سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تندیس برنزین بهره‌وری (بالاترین جایزه اهدایی) را دریافت کرد. نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کردند. در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی 25 تومان به ازای هر سهم تعیین شد.

نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» به شرکت مس اهدا شد

جلسه کمیته محیط زیست و منابع طبیعی جلسه پنجم کمیته محیط زیست و منابع طبیعی در روز ۵ آذر ماه در محل دفتر…

با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید. امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد. امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد. لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شؤنات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند٬ تمسخر و توهین باشد. همچنین معاملات نقدی و معاملات آینده را تنظیم می‌کند و در کنار آن باعث شفاف‌سازی و منصفانه‌شدن قیمت‌ها در بازار می‌شود. همایش‌ها با چند هدف از جمله بررسی چالش‌ها در کشور برگزاری می‌شوند ضمن اینکه این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به اطلاع دولتمردان خواهد رسید.

شرکت ملی صنایع مس ایران در مرداد ماه چهار هزار و ۸۴۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به تیر ماه ۲۹درصد کاهش یافته اما نسبت به میانگین ۱۲ماهه گذشته، ۲۴درصد افزایش نشان می‌دهد. اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید کرده و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی‌های لیگ برتر اعلام کرد. مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از گشایش انبار مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران برای انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده کالایی مس از فردا (دوشنبه ۲۹ آذرماه) در بورس‌کالا خبر داد.

مدیر عامل بانک ملت با همراهی تعدادی از مدیران ارشد این بانک، با حضور در دفتر مرکزی شرکت ملی مس ایران با سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مس ایران دیدار و گفت و گو کرد. با حضور مدیرعامل شرکت مس، استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان در خانه ملت، کلنگ پروژه خط تولید آهن اسفنجی جهان فولاد سیرجان با مشارکت ملی مس و گل گهر به زمین خورد. معاون مدیرعامل شرکت مس «روز ملی منابع انسانی» را به همه دست‌اندرکاران حوزه منابع انسانی کشور به ویژه پرسنل و مدیران خدوم و زحمتکش صنعت مس تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی حکمی دکتر مسعود رحمتی را به سمت معاون هماهنگی این شرکت منصوب کرد. یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex ۲۰۲۲ با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران با استخراج، به دست آوری و سپس بهره‌برداری از معادن مسکشور و تولید محصولات با ارزش و باعیار بالای سنگ معدن و دستاوردهای مسی مانند کاتد، اسلب، بیلت، مفتول ۸ میلیمتری و غیره توانسته سهم عظیم و منحصر به فردی در استخراج و توسعه این صنعت در کشور را از آن خود نماید. رشد ۸ درصدی تولید کاتد تا پایان آبان‌ماه سال جاری عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان ماه، نشان دهنده… به منظور تکمیل زنجیره صنعت مس از معدن تا محصولات پایین دستی، شرکت بابک مس ایرانیان با مشارکت شرکت ملی مس، پروژه احداث کارخانه توليد کنسانتره مس با روش فلوتاسیون به ظرفيت حدود 101 هزار تن در سال را در 30 کيلومتري شمال شهربابک در استان کرمان از سال 1397 شروع کرده است.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی مس با جمعی از بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین کنفرانس آنلاین مس که روز یکشنبه 26 اردیبهشت برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند. با حکم علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد. با حکم علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد. شرکت ملی صنایع مس ایران، در سال ۱۳۵۱ به عنوان شرکت سهامی معادن مس سرچشمه کرمان افتتاح شد و سپس در سال ۱۳۵۵ تحت نام شرکت ملی صنایع مس ایران، کلیه‌ی فعالیت‌های معادن مس سراسر کشور را در بر گرفت. فلز مس در زمره‌ی فلزهایی است که مدت زمان بسیار زیادی از قدمت استفاده از آن اخبار مس در دنیا می‌گذرد.

  • مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان بازدید کرد.
  • در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس که با حضور حدود 70 درصد از سهام‌داران حقوقی و حقیقی شرکت مس برگزار شد، افزایش 97 درصدی سرمایه «فملی» به عنوان بزرگ‌ترین افزایش تاریخ سرمایه بورس از محل سود انباشته تصویب شد.
  • قانون تشکیل شرکت سهامی معادن مس سرچشمه کرمان در سی‌ام اسفند ماه ۲۵۳۰ شاهنشاهی (۱۳۵۰ شمسی) به توشیح همایونی رسید و فرمان همایونی دایر بر اجرای اساسنامه شرکت ملی معادن مس سرچشمه کرمان درست در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۲۵۳۱ شاهنشاهی (۱۳۵۱ شمسی) شرفصدور یافت.
  • رشد ۸ درصدی تولید کاتد تا پایان آبان‌ماه سال جاری عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان ماه، نشان دهنده…
  • به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال ۶۱،۶۸۵ تن آند با رشد ۸ درصدی و ۴۹،۸۴۱ تن کاتد با رشد ۸ درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.

«علی رستمی» مدیر عامل شرکت مس، با صدور پیامی فرا رسیدن ۳ مرداد ماه، روز «تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت. به‌دنبال دستور علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از رستمی تشکر کرد. با پیاده شدن این پروژه، شرکت ملی مس ایران خواهد توانست نه تنها نیازهای کالاهای مسی بازار داخلی را فراهم سازد، بلکه از ۹۵٪ واردات مسی هم بی نیاز خواهد شد. عبدالله شیرمحمدپور مدیرعامل شرکت آتیه اندیشان مس از حمایت‌های بی‌دریغ سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس تشکر کرد. به گفته اردشیر سعدمحمدی، این شرکت در شش ماهه نخست امسال تمامی برنامه‌های توسعه‌ای تولیدی و اقتصادی را مطابق برنامه پیش برده به طوری‌که شاهد رشد ۱۱۶ درصدی در فروش، افزایش ۵ درصدی تولید کاتد و آند و رشد ۳۸ درصدی در برنامه‌های حفاری اکتشافی شد.

در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران؛

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida