اموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک یا تیک تاک مایکت | WikiHola

اموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک یا تیک تاک مایکت | WikiHola

با استفاده از جلوه های ویژه (افکت) لحظات جالبی را خلق کنید. برای اینکه طبق سلیقه و انتظار کاربران ویدیویی بسازید افکت های زیادی برای این کار وجود دارد. بنابراین با آنها سروکله بزنید و آنها را امتحان کنید. Trim جایی است که شما می‌توانید بخش‌های مورد نظر از ویدیو را ببرید و به لطف آن می‌توانید بخش‌هایی از ویدیو که دوست‌شان دارید را به اشتراک بگذارید.

اجرای کامل برنامه روزانه یک شبکه رادیویی توسط هوش مصنوعی

در این بخش می‌توانید دیگر موارد حریم شخصی مربوط به کامنت‌ها، بازخوردها، پیام‌ها و … را تنظیم کنید. از بالای صفحه بر روی ایکونی که به شکل چهار مربع کوچک است ضربه بزنید. سپس می توانید ویدیویی دیگر را در کنار ویدئویی که انتخاب کرده اید ضبط کنید. از منوی باز شده گزینه ی Save Video را انتخاب کنید تا ویدئو دانلود شده و در گوشی تان ذخیره شود. از منوی راست صفحه ی ضبط گزینه ی Timer را انتخاب کنید. در نهات بر روی OK ضربه بزنید و در صفحه ی ویرایش، ویرایش های مورد نظر خود را انجام دهید.

چگونه بدون درآوردن سیم کارت وارد تیک تاک شویم؟ برای این کار کافی است از یک نرم افزار تغییر ip خوب استفاده کنید. ابتدا سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید و صبر کنید تا اتصال برقرار شود. سپس در حالتی که فیلترشکن روشن است، وارد برنامه تیک تاک شوید و مراحل ثبت نام را انجام دهید و به راحتی از آن استفاده کنید. قابل ذکر است که شما از نسخه وب تیک تاک هم می‌توانید استفاده کنید و نیازی نیست حتما دست به دانلود برنامه آن بزنید.

  • در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۸ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان در تیک تاک فعالیت می‌کردند؛ این رقم احتمالاً برای سال ۲۰۲۲ بیشتر از این درصد هم خواهد بود.
  • پیام هایی که شما دریافت می‌کنید در اینباکس اکانت شما نمایش داده می‌شود.
  • هر شبکه اجتماعی جذابیت‌ها، محاسن و معایب خودش را دارد که در صورت استفاده درست از آن می‌تواند به کسب و کار ما رونق بخشید یا حتی منجر به ایجاد کسب و کاری در راستای اهداف آن شبکه اجتماعی باشد.
  • اما جدای جذاب بودن فیلم گرفتن و ادیت ویدیو با تیک تاک با تلفن همراه، ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که موجب محبوبیت این برنامه شده است.
پس از وارد کردن آدرس ایمیل خود، بر روی گزینه Send Code ضربه زده و منتظر بمانید کد ۴ یا ۶ رقمی برای ایمیل شما ارسال شود. در صفحه باز شده بر روی کادر قرمز Sign Up ضربه بزنید و آن را باز کنید. مردم آن فیلم ها را ایجاد کرده و آنها را در TikTok به اشتراک می گذارند. البته ، شما همچنین می توانید فیلترهای مختلفی اضافه کنید ، برخی از ویرایش های فانتزی را انجام دهید و با آن واقعا خلاق باشید.

ساخت ویدیو در تیک تاک (آموزش قدم به قدم)

ما پیشنهاد می کنیم یک عکس پروفایل یا فیلم را آپلود کنید و یک بیوگرافی کوتاه و جالب بنویسید. یک اپلیکیشن پیام رسان، یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی است، و بهترین قسمت آن این است، یک ایجاد کنندهmeme است. و بطور کلی، TikTok تجربه ی خیلی جالبی برای هم برای بازدید کننده ها و هم برای ایجاد کننده های محتوا است. وقتی ضبط ویدیو تمام شد، همچنان می‌توانید به آن موسیقی، فیلتر و دیگر جلوه‌های ویژه اولیه را اضافه کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌ها و پوشش‌های متنی را در بالای ویدیو اضافه کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida