آیا می‌خواهید رونمایی سونی از Xperia 1 V این هفته را تماشا کنید؟ در اینجا زمان و مکان است که می توانید جریان را مشاهده کنید

Sony Xperia 1 V همانطور که در بیلبورد سونی دیده می شود - آیا می خواهید سونی رونمایی از Xperia 1 V را در این هفته تماشا کنید؟  در اینجا زمان و مکان است که می توانید جریان را مشاهده کنید

اکنون دور تقویم خود حلقه بزنید!


منبع: https://www.phonearena.com/news/how-and-when-to-watch-xperia-1-v-unveiling_id147374در اینجا چند زمان محلی دیگر که اعلامیه محصول جدید اکسپریا سونی برگزار می شود، آمده است:

Sony Xperia 1 V همانطور که در بیلبورد سونی دیده می شود

پنجشنبه پیش رو، 11 می، انتظار می رود سونی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود، Xperia 1 V رونمایی کند. اعلامیه محصول Xperia در 11 می ساعت 13 به وقت ژاپن برگزار می شود. اگر قصد دارید این رونمایی را در ایالات متحده تماشا کنید، در نیمه شب صبح پنجشنبه در شهر نیویورک و بقیه سواحل شرقی برگزار می شود. کسانی که در کالیفرنیا یا سایر ایالت های ساحل غربی هستند می توانند جریان را از چهارشنبه ساعت 9 شب مشاهده کنند.
شما باید بتوانید رویداد را از کانال YouTube Sony Xperia مشاهده کنید. اگر همین الان به آن کانال یوتیوب بروید و روی اولین ویدیو کلیک کنید (روی این لینک ضربه بزنید)، دکمه ای را برای فشار دادن می بینید که می گوید “به من اطلاع بده”. اگر می‌خواهید زمانی که رویداد در شرف پخش جریانی است، اعلان دریافت کنید، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. ویدئو در حال حاضر تریلری است که در 27 آوریل به شما گفته بودیم.

آخرین شایعه قیمت گذاری برای Xperia 1 V نشان می دهد که این دستگاه با قیمت 8000 یوان به فروش می رسد. با نرخ ارز فعلی، این به 1157 دلار می رسد. Xperia 1 IV سال گذشته با قیمت 8499 یوان (1231 دلار) شروع شد. بنابراین اگر آخرین شایعه قیمت گذاری درست باشد، سونی قیمت اولیه پرچمدار جدید خود را 5.9 درصد در چین کاهش می دهد.

همان اطلاعات‌دهنده‌ای که درز قیمت‌ها را منتشر کرد، Zackbucks، می‌گوید که ماژول دوربین پشتی Xperia 1 V مانند گذشته حسگر عمق Time of Flight را نخواهد داشت و سنسور رنگی RGB نیز از بین خواهد رفت. یک میکروفون پشتی جدید اضافه شده است بر اساس پست رسانه های اجتماعی خبرساز در Weibo.

انتظار می رود سونی اکسپریا 1 وی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 4K باشد. پردازنده برنامه Snapdragon 8 Gen 2 در زیر کاپوت قرار خواهد گرفت اما خبر بزرگ این است که حسگر تصویر «دولایه» پیشرفته‌ای است که می‌تواند دامنه دینامیکی گسترده‌تر و نویز کمتری را در عکس‌های گرفته شده در محیط‌های کم نور یا در شب ارائه دهد. انتظار می رود اکسپریا 1 وی با 12 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین ممکن است نسخه ای با رم 16 گیگابایتی را ببینیم که دارای 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است.