آیا سونی گوشی Xperia Compact دیگری می‌سازد؟

بعدی Sony Xperia Compact 6.05 اینچی خواهد بود.

– راس یانگ (@DSCCross) 10 آوریل 2023” target=”_blank” style=”font-style: italic;”>راس یانگ، و او می گوید “سونی Xperia Compact بعدی 6.05 خواهد بود.” اما متاسفانه، تحلیلگر مشخص نمی کند که آیا در مورد صفحه نمایش صحبت می کند یا بدنه گوشی. (از طریق AndroidHeadlines)

تصویر بالا مربوط به Sony Xperia 1 IV است و فقط برای اهداف نمایشی است.

همه ما می دانیم که تلفن های جمع و جور در سال 2023 به اندازه یک تک شاخ کمیاب هستند، اما در گذشته نه چندان دور تعداد بیشتری از آنها وجود داشت. به عنوان مثال، سونی سری‌هایی می‌ساخت که دارای نام تجاری «Compact» بود و همانطور که از نامش پیداست، در اندازه‌ای کوچک‌تر و در جیب‌تر عرضه می‌شد. آخرین باری که سونی یکی از این گوشی‌های کوچک‌تر را عرضه کرد، ۵ سال پیش بود. در سال 2018، زمانی که سونی اکسپریا XZ2 کامپکت عرضه شد. از آن زمان تاکنون، هیچ خبری در مورد تلاش های شرکت برای بازگشت با این فرم فاکتور و نام دستگاه وجود نداشته است.

حالا، اگر او در مورد صفحه نمایش صحبت می کند، 6.05 اینچ به سختی جمع و جور است، اما با توجه به روند اندازه فعلی تلفن های مدرن، هنوز هم می تواند برای گوشی های کوچکتر قابل قبول باشد. برای اینکه زمینه ای به شما بدهم، ایسوس زنفون 9 (یکی از بهترین گوشی های جمع و جور) دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی است. اکنون رها شده از سوی دیگر، آیفون 13 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی است. یکی دیگر از گوشی های نسبتا کوچک با استانداردهای امروزی گوشی است گلکسی اس 23 که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است.

با در نظر گرفتن این مثال‌ها، گوشی جدید ادعایی Xperia Compact از سونی به راحتی در لبه آن چیزی که ادعا می‌کند می‌نشیند، اما سوال واقعی اینجاست که آیا این بازگشت به سری “Compact” خواهد بود یا خیر. احتمال دیگر، و صادقانه‌تر محتمل‌تر، این است که یانگ در مورد Xperia 5 V صحبت می‌کند، زیرا او ادامه می‌دهد که مدل فرضی بخشی از سری Xperia 5 خواهد بود.




منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-compact-phone_id146829همانطور که گفته شد، یک تحلیلگر معتبر صفحه نمایش در توییتر رفته است تا با استفاده از کلمات انتخابی جالب، چیزی در مورد تلفن آینده سونی به اشتراک بگذارد. نام آن تحلیلگر است

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida