آیا این اولین تصاویر و مشخصات سونی FX10 هستند؟ – sonyalpharumors

حالا بریم سراغ شایعه:

همانطور که قبلاً به شما گفتم هنوز نمی توانم تأیید کنم که آیا این تصاویر و مشخصات قانونی هستند یا خیر، اما دوست دارم نظر شما را در مورد این دوربین بدانم. برای من این به عنوان یک دوربین پهپاد بسیار منطقی است و بزرگترین شگفتی آن استفاده از یک سنسور 10 مگاپیکسلی جدید است.

منابع مورد اعتماد به من گفتند که نوعی دوربین جدید Cine E-mount در تابستان امسال در دسترس خواهد بود. این تمام چیزی است که من با اطمینان 100٪ می دانم. اما اکنون یک منبع ناشناس آن تصاویر و مشخصات دوربین جدید سونی FX10 را برای من ارسال کرده است. من هنوز نمی توانم به شما بگویم که آیا آن تصاویر و مشخصات واقعی هستند یا نه. پس لطفا این را با یک دانه نمک مصرف کنید. امیدوارم منابع مورد اعتمادی که این مطلب را می‌خوانند، در نهایت بازخوردی را برای من ببینند و به من بگویند که آیا این کار قانونی است یا خیر.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/unconfirmed-rumor-are-those-the-first-sony-fx10-images-and-specs/همانطور که می بینید FX10 جدید ALLEGED(!) به نظر می رسد
تقریباً دقیقاً مانند FX30. تفاوت اصلی بیرونی این است که FX10 از سوراخ های نصب خلاص می شود:

من همچنین اطلاعات مشخصات زیر را دریافت کردم:

  • ILME-FX10 یک مدل ارزان اما حرفه ای برای عکاسی هوایی طولانی مدت با بخار زنده یا سبک وزن است.
  • دارای بدنه FX با سیستم خنک کننده
  • سنسور 10 مگاپیکسلی (تصویر ثابت 3:2) APS-C Exmor R
  • موتور BIONZ XR
  • پردازنده هوش مصنوعی (همان ZV-E1 و ZV1II)
  • برای به حداکثر رساندن زمان ضبط، از یک سنسور با وضوح پایین برای بازخوانی پیکسل به پیکسل 4K تا 60p (ضبط داخلی 10 بیتی 4:2:2 یا پخش زنده از طریق HDMI با اندازه کامل) استفاده می‌شود و شاتر مکانیکی، eND و غیره را حذف می‌کند. IBIS، عملکرد سیستم خنک کننده فعال را آزاد می کند.
  • این سبک ترین مدل در خط ILME-FX است.

همانطور که از تصاویر فاش شده FX10 می بینید، سوراخ های نصب نیز از کنار دوربین حذف شده اند:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida