آنچه دونالد ترامپ می تواند در مورد مانیتور سونی به شما بیاموزد

از طرف دیگر، سنسور دوربین اصلی این گوشی از نوع IMX989 سونی با اندازه یک اینچی بوده که در مقایسه با سنسور دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ۱۷۲ درصد مساحت بیشتر، ۷۲ درصد حساسیت نور بیشتر و ۳۲.۵ درصد سرعت دوربین بیشتری است و ۱۱ درصد زمان راهاندازی سریعتری دارد. درواقع نوعی سیستم سوتی است و صدای آن با کیفیت فوق العاده ای به تولید می رسد. مدل بالاتر Inzone M9 از وضوح 4K و نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند. این موضوع با گوشی پیشرو سونی inZone M9 و برادرش InZone M3 در حال تغییر است. در حالی که طبیعی است که مانیتور در مکانی پر از نور کم شود، تجربه آن در یک اتاق تاریک طبیعی نیست. در صورت داغ شدن بیش از حد، مانیتور سونی به طور خودکار خاموش می شود تا از آسیب دیدن قطعات داخلی جلوگیری شود. اگرچه آسیب دیدگی کارت گرافیک یا درایورهای قدیمی باعث این خطوط می شود، اما به احتمال زیاد مشکل در نتیجه آسیب به صفحه نمایش است.

اگر روشهای نرمافزاری موجب رفع مشکل قطع و وصل شدن مانیتور لپ تاپ نشد، باید به سراغ بررسیهای سختافزاری بروید. گزینه Massage the Pixel که در این ابزار وجود دارد، پیکسل های گیر کرده و معیوب را تحریک و جهت رفع آن ها اقدام مینماید. سخت افزار بکار رفته در این گوشی ها و قیمت آنها معیارهای اصلی ما برای انتخاب بهترین موبایل های سونی 2021 است. گاهی اوقات تنظیمات روشنایی یا کنتراست روی مانیتور سونی شما ممکن است ناخودآگاه تغییر کرده باشد. سونی نامی نیست که هنگام خرید مانیتور کامپیوتر به آن فکر کنید. از هر نوع مانیتوری که استفاده می کنید اعم از CRT یا LCD/LED، می تواند مشکل نمایش خطوط عمودی را تجربه کند.

در همین حال، M3 تنها 1080p است و ویژگیهای HDR کمتری را ارائه میدهد؛ اما با این حال به عنوان یک امتیاز، نرخ تازهسازی را تا 240 هرتز افزایش داده است. تمامی محصولات ارائه شده با برگ گارانتی شرکت زرین الکترونیک امید، تحت شرایط ذکر شده در ذیل، دارای خدمات پس از فروش تعمیرات محصولات 18 ماهه در سراسر کشور هستند. تمامی محصولات این سری به گونه ای طراحی شده اند که یک تجربه کامل از بازی را در رایانه شخصی یا کنسول پلی استیشن ارائه دهند. زودکمک می تواند در زمینه تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات مختلف این برند اعم از گوشی و تبلت، تلویزیون های سونی، کنسول های بازی برند سونی، دوربین های عکاسی و فیلم برداری سونی، ویدئو پروژکتور ها و سایر محصولات این شرکت خدمات لازم را به صورت سرویس در محل ارائه دهد. مانیتور Inzone M9 27 اینچی قابلیتهایی از جمله تصویر 4K، VRR، HDR، نرخ تازهسازی 144 هرتز و زمان پاسخ دهی 1 میلیثانیه را ارائه میدهد. 5 محصول جدید شامل 2 مانیتور و 3 هدفون از این قاعده مستثنی نیستند. سونی به تازگی دو مانیتور Inzone M9 و M3 و سه هدفون H7، Inzone H3 و H9 را معرفی کرده است.

ویژگی قابل توجه این مجموعه این است که بررسی و ترمیم تمامی مدل های لوازم خانگی شامل: تلویزیون، سینمای خانگی، محصولات صوتی و … این روزها زیاد میشنویم که سونی به طور فزایندهای در حوزه بازیهای کامپیوتری سرمایهگذاری کرده است و بسیاری از عناوین اخیر پلی استیشن خود مانند God of War و Horizon Zero Dawn را به پلتفرم PC منتقل خواهد کرد. در حالی که بسیاری به مانیتور در حال مرگ به عنوان نشانه ای از سوسو زدن اشاره می کنند، دلایل دیگری نیز می تواند وجود داشته باشد. تأخیر ورودی آنها طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا تقریباً برابر با مانیتورها باشند ، و بسیاری از مدلها اکنون نرخ تازه سازی متغیر FreeSync را پشتیبانی میکنند که میزان تاری در هنگام بازی را کاهش میدهد. همچنین طبق راهنمای فارسی استفاده از تلویزیون سونی بهتر است این دستگاه در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد. از قرار معلوم سونی قرار است اندروید را به یاور هیمشگی خودش تبدیل سازد چونکه هر ساله در تلویزیون هایش از این سیستم عامل استفاده می کند و اکنون تلویزیون های سری 9 را نیز به کمک این سیستم عامل زیبا ساخته است.

زمان روشن شدن زمانی است که مانیتور سونی شما برای تولید تصویر پس از روشن کردن رایانه خود صرف می کند. سونی یکی از پیشتازان اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است. این شعبه نیز همچون شعبه اصلی، از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا برخوردار بوده و توسط کادری مجرب و ماهر، به کاربران سرویس رسانی می نماید. ممکن است در بازار داخلی ایران، خرید گوشی موبایل شیائومی، هوآوی و سامسونگ پرطرفدارتر از سونی باشند اما گوشی موبایل سونی نیز از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. گرچه به نسبت سایر برندهای موجود در بازار قیمت گوشی سونی خصوصاً پرچمداران کمی زیادست اما از نظر طراحی و قدرت پردازنده بدون شک بی رقیب است.

در حال حاضر سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از عظیم ترین شرکتهای پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بینالمللی سایت sonymag است. سونی یکی از بزرگترین کمپانیهای بینالمللی است که در زمینهیهای گستردهای از جمله سرگرمی فعالیت میکند، به تازگی خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از آن است کمپانی Sony چندی قبل درخواست حق ثبت اختراعی را ارائه کرده است که طی آن میخواهد تکنولوژی بلاکچین را با شبکهی پلیاستیشن(Playstation Network) ادغام کرده و در نتیجه از ظرفیتهای این تکنولوژی در کنسول پلیاستیشن ۴ برای خرید بازیهای آنلاین استفاده کند. کمپانی های زیادی در تولید لوازم خانگی ابزارهای کاملی را ارائه داده اند که می توان به جاروبرقی – انواع دستگاه پخت وپز مانند سرخ کن – یخچال های هوشمند و… توان خروجی این دستگاه 1200 وات است و قدرت صدای بسیار زیادی را به پخش میگذارد. تمامی نکاتی که در بالا گفته شد، باعث میشود تا شما در هنگام مواجهه با قیمت تلویزیون سونی ۲۰۲۲ به این فکر کنید که چنین دستگاههایی ارزش خرید را دارند و میتوانند با داشتن امکانات بسیار زیادی بهترین تلویزیون را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت فیلیپس همچنین در فهرست ثانویه بازار بورس نیویورک ذکر شدهاست. در هنگام فروش تلویزیون های سونی از سوی کمپانی آن به شما دفترچه راهنمای فارسی استفاده از تلویزیون سونی نیز تقدیم میگردد تا شما از تمام مراحل به صورت اصولی اطلاع داشته باشید. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودهاید که یک PS5 را گیر بیاورید و قصد دارید آن را با استفاده از یک میز به سبک رایانه شخصی بازی کنید، پس یک مانیتور سازگار میخواهید که بتواند از تمام این قدرت استفاده کند. صفحه نمایش هر مانیتور از پیکسل تشکیل شده است که نقطه کوچکی در تصویر است. نور پس زمینه موجود در مانیتور شما مسئول نمایش تصاویر مربوطه است.

این نشان می دهد که مانیتور شما در حال حاضر در آخرین مراحل عمر خود است. با این حال، جالبترین ویژگی آن، نور پسزمینه LED آن با کمنور محلی آرایه کامل (FALD) است که – همراه با گواهی VESA DisplayHDR 600 و 95 درصد پوشش ادعایی DCI-P3 – به ویژه برای کاربران HDR جذاب است. برای اطلاع از جزییات بیشتر این خبر در ادامه همراه ما بمانید. یکی دیگر از نشانه های خرابی مانیتور سونی این است که بین عملکرد کامپیوتر مانیتور شما ناگهان خاموش می شود در حالی که CPU شما ممکن است به کار خود ادامه دهد. مانند دیگر اجزای کامپیوتر، آنها برای همیشه دوام نمی آورند. جدا از اینکه قدرت کافی به مانیتور داده نمی شود، ممکن است این مشکل را ایجاد کند. اغلب کاربران این علائم را با سی پی یو اشتباه می گیرند و توجه کافی را نشان نمی دهند. قبل از مرگ کامل، مانیتور علائم و نشانه های هشداردهنده ای را نشان می دهد تا اقدامات احتیاطی فوری را انجام دهید. در کنار این موارد، بوی سوختگی از مانیتور سونی می آید که نشان می دهد خرابی قطعه داخلی وجود دارد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida