آنها در حال توسعه لنزهای جدید APS-C E و لنزهای جدید و منحصر به فرد با کیفیت بالا Full Frame هستند! – شایعات سونیالفا

خلاصه: تامرون تصریح کرد که آنها همچنان بر ساخت لنزهای منحصر به فرد واقعی تمرکز خواهند کرد. لنزهای E-mount APS-C و احتمالاً لنزهای FF با کیفیت بالا نیز به زودی عرضه خواهند شد! در این ویدیو بیشتر در مورد آنچه که فکر می کنم قرار است با تامرون اتفاق بیفتد صحبت کنید:

مدیر تامرون، کوتا میساوا با او چت کرد Phototrend و بسیاری از بینش های جالب را به اشتراک گذاشت:

  • ما همچنین درخواست های زیادی برای لنزهای پرایم از جمله لنز ماکرو 90 میلی متری دریافت می کنیم و آنها را بررسی می کنیم. با این حال، سایر رقبا در حال حاضر لنزهای ماکرو را برای سیستم‌های بدون آینه تولید می‌کنند، بنابراین باید به این فکر کنیم که چگونه لنزهای ماکرو بسیار جذاب‌تری تولید کنیم. از شما دعوت می کنم منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید.
  • عملکرد ما نشان می دهد که بازاری فراتر از فاصله های کانونی سنتی وجود دارد. پس از راه اندازی 28-75 میلی متر، ما متقاعد شدیم که اگر به نیازهای مشتری فکر کنیم و محصولی مطابق با فلسفه ما ارائه دهیم، می توانیم خطر ایجاد لنزهای منحصر به فرد را کاهش دهیم.
  • گام بعدی برنامه ریزی لنزهای جدید APS-C خواهد بود.
  • البته ما همیشه بر روی طراحی لنزهای فشرده و سبک تمرکز می کنیم. اما اکنون کاربران ویدئوگرا را نیز در نظر می گیریم.
  • ما به اتصال مستقیم به لنز با یک تراشه بی سیم یکپارچه فکر می کنیم که بسیار دشوار است.
  • شرکتبا توجه به خطرات ژئوپلیتیکی و جنبه های زنجیره تامین، تصمیم گرفتیم کارخانه دیگری در هانوی بسازیم.
  • ما معتقدیم که با کاهش بازار عکاسی، تعداد عکاسان مشتاق در حال افزایش است. بنابراین، ما معتقدیم که تقاضا برای لنزهای رده بالا افزایش خواهد یافت و خوشحالیم که به توسعه محصولات جدید مانند 35-150mm f/2-2.8 ادامه می دهیم. در حال حاضر، ما به لنزهای پیشرفته جدید فکر می کنیم. از شما دعوت می کنم منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/big-tamron-interview-they-are-developing-new-aps-c-e-lenses-and-new-unique-high-quality-full-frame-lenses/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida