آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

مشکل دیگری که معمولا برای کاربران ایرانی پیش می آید این است که افرادی که از VPN ها با IP ثابت استفاده می کنند ، در صورت قطعی اینترنت و یا مشکلات دیگر ممکن است آدرس IP آنها تغییر پیدا کند. در این صورت صرافی تشخیص خواهد داد که شما از یک کشور تحریم شده از این صرافی استفاده می کنید و حساب شما را بلوکه کند. البته در صورت بروز این مشکل ، برداشت وجه از این صرافی ممکن می باشد.

می توان QR code را توسط موبایل خود اسکن کنیم و یا آنکه کد چند رقمی را به صورت دستی وارد کنیم. در این صورت یک کد 6 رقمی از طریق گوگل به ایمیل ما فرستاد می شود که هر یک دقیقه یکبار مقدار کد تغییر می کند. لازم است کد دریافتی را وارد کادر خالی کرده و ذخیره کنیم. بهتر است جهت تنظیمات امنیتی بهتر بقیه گزینه ها در صفحه Security setting را فعال کنیم. عبارت Withdrawal safety phrase را می توان به صورتی تنظیم کرد که وقتی برداشت از حساب داریم مطمئن شویم که داخل حساب خود هستیم و در یک وب سایت فیشینگ نیستیم. پس از آن یک گذرواژه قوی شامل اعداد، حروف کوچک و بزرگ در فیلد سوم وارد نموده و همان رمز عبور را در فیلد چهارم وارد می کنیم.

سرمایه‌گذاری در کدام صرافی بهتر است؟

اگرچه به وسیله این مطلب می‌توانید فعالیت در کوکوین را آغاز کنید؛ اما برای فعالیت حرفه‌ای و سودبخش، بهتر است در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال «دلفین وست» شرکت نمایید. هر سؤال، ابهام، نظر یا ایده‌ای در رابطه با صرافی کوکوین دارید، آن را در بخش نظرات مطرح نمایید. در اولین بخش مقاله به آموزش تصویری ثبت نام در kucoin میپردازیم. صرافی کوکوین برای ایرانیان به دلیل امکان ورود ایمیل مشکل احراز هویت ندارد به این دلیل که می‌توانید به راحتی با ایمیل ثبت نام کنید. کد تاییدی برای احراز هویت شما به ایمیل ارسال می‌شود تا بتوانید ثبت نام در کوکوین را تکمیل کنید. تکمیل اطلاعات ثبت نام در صرافی کوکوینمطابق تصویر زیر ابتدا آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید و بر روی گزینه “Send code” کلیک کنید تا کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال گردد.

پس از ثبت نام، در صفحه ی اول کوکوین،مطابق شکل به روی گزینه ی دایره(که مخفف آی دیم را نوشته) کلیک میکنم. چون نمیخوام شماره ایرانم لو برود و متوجه شوند که ایرانی هستم. پس ثبت نام را از قسمت Email انجام میدم.، ایمیل معتبر خود را نوشتم و حالا از من میخواهد که تیک بزنم ربات نیستم. در حال حاضر نیازی به احراز هویت نیست و فقط با VPN مناسب در سایت فعالیت کنید. کوکوین جهت ترویج صرافی خود میان کاربران، برنامه Affiliate KuCoin را راه اندازی کرده است.

لازم است کد دریافتی را وارد کادر خالی کرده و ذخیره کنیم.

برای ورود به سایت اصلی کوکوین کلیک کنید.با توجه به تعدد سایت‌های جعلی و بعضا کلاهبرداری، مطمئن شوید که در سایت اصلی این صرافی دیجیتال، حساب بازکرده اید. این سایت فیلتر نبوده و برای ثبت نام نیازی به تغییر آی پی ایرانی ندارید. برای ورود به بخش فیوچرز صرافی کوکوین در صفحه اصلی سایت روی Derivatives و سپس Futures Classic کلیک کنید تا وارد بخش معاملات فیوچرز صرافی شوید. شما می‌توانید با استفاده از دوره ارز دیجیتال و آموزش صرافی کوکوین از صرافی کوکوین استفاده کنید و معاملات خود را انجام دهید. بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای برای افزایش امنیت دارایی‌های خود بلافاصله پس از خرید رمزارز میزان قابل توجهی از آن را به یک والت سخت‌افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری قابل اعتماد انتقال می‌دهند. بنابراین تنها بخشی از رمزارز برای انجام معاملات روزانه در حساب صرافی باقی‌ می‌ماند.

سپس، در قسمت set login password ، یک رمز ورود، برای خود تعریف نمایید. در مراحل بعد پس از تعیین شبکه انتقال، آدرس کیف پول برای ما تولید می‌شود و می‌توانیم، ادامه مراحل واریز را از طريق کیف پول دنبال کنیم. در صرافی کوکوین شما ۳ کیف پول اصلی دارید که هر کدام از آنها برای یک کار مشخص است. در قسمت ایمیل Email، ایمیل معتبر خود را وارد کرده بودم.

استفاده از هرگونه کلمات غیراخلاقی و توهین به اشخاص ممنوع است. انتشار دیدگاه غیر مرتبط به مطلب، تبلیغاتی، قراردادن اطلاعات شخصی و لینک‌های نامرتبط غیر مجاز است. انتشار تمامی دیدگاه‌ها نیاز به تایید مسئولین سایت دارد.

آموزش نام نویسی و افزایش امنیت در صرافی کوکوین (Kucoin)

صرافی کوکوین در سال 2017 توسط Michael Gan و Eric Don در شهر هنگ کنگ کشور چین تاسیس شد. دلیل تاسیس این نوع صرافی، فراهم کردن بستری برای انجام معلاملات در سراسر جهان بوده است و یکی دیگر از نکته‌های مثبت صرافی کوکوین ، ساده بودن و در عین حال مطمئن بودن آن است. کارمز معاملات فیوچرز در این صرافی با نرخ وام USD/USDT تنظیم می شود، زیرا نرخ ‌های مرتبط با بودجه مثبت و یا منفی می باشد. بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود. می‌توان بدون احراز هویت و ارائه اطلاعات هویتی معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم انجام داد.

ایلان ماسک: بیت کوین موفق خواهد شد | 5 نکته کلیدی در مورد روند حرکت کوتاه مدت BTC

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida