آموزش فتوشاپ به زبان ساده 2022 + دوره رایگان یکتاکالا

در این قسمت از آموزش فتوشاپ، طریقه ی اضافه کردن متن به عکس و تغییر رنگ متن اضافه شده را توسط Type Tool آموزش می دهیم. آموزش فتوشاپ را می توان به روش های مختلفی انجام داد که ما سعی کرده ایم با شیوه ای عملی یادگیری فتوشاپ را از صفر تا صد در کنارهم به پیش ببریم. ما در این مراحل تمام نکات را به صورت جزئی برای شما بیان می کنیم تا هیچ نکته ای باقی نماند. آموزش فتوشاپ به طور تصویری باعث می‌شود شما خیلی بهتر و سریعتر آن را بیاموزید. به همین دلیل در این قسمت، دوره‌های رایگان ویدیویی و… که با موضوعات مختلف در فرانش قرار دارد را به شما معرفی می‌کنیم، تا آموزش فتوشاپ را پروژه محور بیاموزید. در به روز رسانی Photoshop 2021 با Pattern Preview، شما می‌توانید بدون نیاز به ایجاد پرونده جدید و اعمال Pattern، یک پیش نمایش از آن و نتیجه‌ی کار را ببینید.

آموزش فتوشاپ به زبان ساده 2022 + دوره رایگان یکتاکالا

دو قطعه مهم وجود داره که که اگر در کامپوتر ها نباشه، عملا کارکردنشون محال میشه. فضای ذخیره سازی به دو دسته hdd و ssd تقسیم میشه که معمولا روی کامپوتر های قدیمی تر و بعضا بخاطر ارزون شدن در برخی از کامپپوتر های جدید hdd استفاده می کنند. بخش های مختلفی داره که به ترتیب براتون باز می کنیم مسئله رو.

فتوشاپ چیست؟

همچنین در آپدیت های جدید این نرم افزار ابزار های بیشتری نیز به آن اضافه شده است. شما می توانید از راه دیدن آموزش فتوشاپدر مرحله حرفه ای از طریق عکس ها انیمیشن سازی کنید. با این حجم از امکاناتی که سازندگان این نرم افزار برای کاربرانش فراهم کرده اند آیا جای شک تردید برای نصب و راه اندازی این نرم افزار باقی می ماند؟ قطعا خیر شما با نصب ادوب فتوشاپ از بسیاری از نصب بسیاری از نرم افزار های موجود خلاص می شوید. پس قدم اول برای یادگیری این کار نصب نرم افزاری مناسب برای شروع کار است.

همچنین خیلی از اونها کار فریلنسری رو انتخاب کردن و به صورت پروژه ای با شرکت ها ( حتی شرکت های بین المللی ) کار می کنن. ما همه ی تلاشمون رو برای کیفیت و همچنین نحوه ی برگزاری کلاس ها کردیم و بقیه اش به مقدار تمرین شما و وقتی که برای آموزشتون می گذارید بستگی داره. فتوشاپ ابزارهای متعددی برای طراحی ، نقاشی دیجیتال ، طراحی سایت و رتوش ( ریتاچ ) در اختیار کاربرانش قرار می دهد . ابزارهایی که کاربرهای حرفه ای را مجاب به استفاده از آن ها می کند.به طور کلی آموزش فتوشاپ را باید در شاخه های مد نظر خودتان به صورت تخصصی پیش ببرید. در درس دوم آموزش فتوشاپ مقدماتی یک تصویر را باز می کنیم و کار با لایه ها را آموزش می دهیم.

اما با کلیک روی دو فلش در بالا، نوار ابزار به یک ستون کوتاه‌تر و دوتایی تبدیل می‌شود. برای بازگشت به طرح تک ستونی، مجدداً روی پیکان‌ها کلیک کنید. برای مشاهده انواع اطلاعات مربوط به فایل خود از نوار وضعیت استفاده کنید. نوار وضعیت در فتوشاپ را در پایین و سمت چپِ پنجره Document می‌بینید.

درخواست مشاوره رایگان

همچنین برای اینکه بتوانید از زوم خارج شوید کافیست با نگه داشتن کلید Alt دوباره با ابزار زوم کلیک کنید. شما همچنین می‌توانید با نگه داشتن کلید Alt، با اسکرول روی تصویر زوم کنید. با ابزار Ellipse که کلید میانبر آن هم U است، شما می‌توانید اشکال بیضوی را ترسیم کنید. هنگام کشیدن، Shift را فشار دهید و نگه دارید تا یک دایره کامل ترسیم شود.

اگر شما تاکنون فتوشاپ را باز هم نکرده باشید بطور میانگین حدود ۴ هفته زمان خواهد برد که با مشاهده آموزش های ما به سطح قابل قبولی در زمینه طراحی گرافیک با فتوشاپ دست یابید. ثبت نام در کلاس های آموزشگاه عصرنخبگان به منزله ی پذیرفتن شرکت های گرافیکی در مشهد قرارداد کارآموزی است. کاربر عزیز نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بالا برای ما بنویسید.

تغییر ساده اندازه متن در فتوشاپ

دوره آنلاین آموزش فتوشاپ یک راه حل برای یک مبتدی برای تبدیل شدن به متخصص فتوشاپ آموزش فتوشاپ را در هر سطحی که هستید می توانید شروع کنید. در دوره ی آموزش فتوشاپ جواد نبوی که در اختیار شما قرار دارد می توانید به سادگی تمام فوتوفن های مربوط به این نرم افزار را فرا بگیرید. کلاس آنلاین فتوشاپ، یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در بین تمامی نرم افزار های گرافیکی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه چگونگی شرکت در کلاس های آنلاین فتوشاپ به صورت خصوصی و عمومی با همکاران ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. حتما تاکنون نام فتوشاپ به گوشتان خورده است و تا حدودی با کاربرد آن نیز آشنایی دارید.

  • یعنی شما ملزم می شوید طبق آموزش ها، تمرین کنید و کارهای تان را برای ما بفرستید تا ایراداتش را به شما بگوییم.
  • دوره فتوشاپ نقطه پیوند من و اسکیلرن بود، من کلا با دوره دیدن مشکل داشتم ولی برای یک بار هم که شده بود با این که حدود 50 درصد نرم افزار فتوشاپ رو بلد بودم تصمیم گرفتم که توی این دوره شرکت کنم.
  • فقط برای پیش نیاز دوره فتوشاپ کافیه که حداقل های کار با کامپیوتر رو بلد باشید.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت دانش بنیان پردیس ونداد پارس است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida