آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ

مکانیزم نرم افزار CDCheck نیز مانند نرم افزار CDRoller میباشد و میتواند به شما در جهت بازیابی اطلاعات تان از CD آسیب دیده کمک کند. سرعت نوشتن روی انواع درایو CD و DVD در این مدل 24X بوده و سرعت خواندن نیز دوبرابر، یعنی 48X است. همچنین این مدل امکان بازنویسی روی حافظه‌هایی که پر شده‌اند را با سرعت 24X از نوع CD-RW فراهم می‌کند. می‌توانید از دو نوع سی‌دی با قطر 8 یا 12 سانتی‌متری نیز در آن استفاده کنید.

درایو CD ویندوز 10 نمایش داده نمی شود

گزارش هایی منتشر شده است که ارتقا به ویندوز 10 باعث می شود درایوهای CD به درستی کار نکنند. در این صورت ، Windows Update را بررسی کرده و درایور خود را به روز کنید. پس از دانلود و نصب این Wondershare دی وی دی سوز, فقط کشیدن و رها کردن فایل های خود را به برنامه یا کلیک کنید “واردات” در رابط. دو روش متداول برای نصب درایو یا از طریق ریل های درایو یا مستقیماً در قفس درایو است. بهترین درایوهای DVD / CD خارجی که از فناوری کاهش نویز استفاده می کنند بخرید. ولی پیزی که مشخصه هر چیزی عمری داره و عمر درایو نوری به سر رسیده و  همه برند ها دارند کم کم درایو نوری رو حذف میکنن.

دی وی دی رایتر اکسترنال سامسونگ مدل SE-208

اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است. در این نوع در دی وی دی درایو، اگر شما دیسک را بر لبه‌ی دستگاه قرار دهید، دیسک به داخل کشیده می‌شود؛ مانند دی وی دی درایور های ماشین. برای استفاده از درایوهای CD / DVD برای گوش دادن به موسیقی ، سیگنال صوتی از درایو CD باید به محلول صوتی رایانه برسد. به طور معمول ، یک کابل کوچک دو سیمه با یک اتصال استاندارد از عهده این کار برمی آید. این کابل را به پشت درایو CD / DVD وصل کنید ، سپس بسته به تنظیمات صوتی رایانه ، انتهای دیگر را به کارت صوتی PC یا مادربرد متصل کنید.

  • همچنین چون رایتر یک وسیله برای مواقع نیاز اضطراری مانند نصب ویندوز و یا ریکاور کردن لپ تاپ است بهتر است رایتر بی نام و نشان و ارزان قیمت تهیه نکنید و به فکر برندهای خوب و با قیمت کمی بالاتر باشید.
  • در ادامه این پست قصد داریم به معرفی بهترین سی دی رام اکسترنال یا همان درایوهای نوری بپردازیم که با استفاده از ورودی USB لپ تاپ می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • به لطف ابعاد مناسب این مدل، می‌توانید آن‌را در کیف لپ تاپ خود قرار داده و همیشه با خود همراه داشته باشید.
  • حذف این سخت افزار از لپ تاپ تاثیر بسیار زیادی در کاهش قطر و وزن آن داشته است.

اگر دقت کرده باشید ، سرعت خواندن / نوشتن در دی و دی یا سی دی ها با ترکیبی از یک عدد و حرف X بیان می شود . حرف X بیانگر یک عدد ثابت ( سرعت پایه ) در زمینه خواندن / نوشتن اطلاعات روی حافظه نوری است . این رقم در خواندن اطلاعات از سی دی برابر با 150 کیلوبایت در ثانیه ، برای دی وی دی 1385 کیلوبایت در ثانیه و برای دیسک بلوری برابر با 4500 کیلوبایت بر ثانیه است .

باز کردن درایو DVD گیر کرده

ویندوز 10 برای بارگیری به روزرسانی که از دست داده اید ادامه خواهد داد. نماد “مداد” به پاپ تا پنجره ویرایش ویدیو یا نوار منو در منوی بالای رابط به اعمال و ویرایش قالب های منو را کلیک کنید. كپی برداری از مطالب ترجمه شده و نشر، بازنشر آن در وب سایت و وبلاگ ها به صورت متن کامل یا بخشی از آن شرعاً حرام بوده و گروه آسان دانلود هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد.