آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

آسانسور فعال شرکت فروش و ارائه دهنده خدمات آسانسور در ایران

شرکت آسانسور هيرو براساس دانش مهندسی و تجربیات مجموعه مدیریت خود در سال 1382 پایه گذاری شد. به طور متمرکز در زمینه های طراحی، تولید، ساخت و ارائه خدمات پس از فروش آسانسور و پله برقی فعال می باشد. شرکت آسانسور و پله برقی هیرو همچنین در زمینه سرویس و‌ نگهداری آسانسور, آسانسور خودروبر, آسانسور صنعتی, آسانسور باربر,اخذ استاندارد ادواری آسانسور, آسانسور روملس فعالیت میکند. نصب و راه اندازی بالابرها با توجه به مدل و نوع این تجهیزات، بسیار متفاوت خواهد بود. به طوری که برای نصب بالابرهای هیدرولیک باید به فکر تاسیس موتورخانه بود در حالی که برای نصب آسانسورهای گیرلس نیازی به موتورخانه نمی باشد. شما می توانید با توجه به نوع بالابر خریداری شده، مراحل نصب مربوط به آن را نیز طی کنید.

اجزای اصلی آسانسور :

از نزدیک شدن به نرده امگا در هنگام حرکت آسانسور کارگاهی در بین طبقات اجتناب نمایید. نصب پاراشوت و نحوه صحیح عملکرد گاورنر قبل از راه اندازی آسانسور کارگاهی مورد بازدید قرار گیرد. هایپر صنعت فامکو به همراه ارائه مشاوره تخصصی در زمینه راهنمایی و انتخاب آسانسور کارگاهی، خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. هدف از طراحی فضای چاله ایجاد مکانی مناسب برای سرویس کاران میباشد.

این آسانسورها می‌توانند تجهیزات دیگری نیز داشته باشند، مانند صفحه نمایش تلویزیونی، بلندگو برای پخش موسیقی یا اعلان‌ها، آگهی‌ها و تبلیغات اینجا صوتی و تصویری. شما در واقع انرژی پتانسیل بیشتری در بالای یک ساختمان در مقایسه با پایین دارید ، حتی اگر احساس متفاوتی نداشته باشید. انرژی که شما در این فرآیند صرف می‌کنید، اغلب به انرژی پتانسیل تبدیل می‌شود، بنابراین بالا رفتن از پله‌ها باعث افزایش انرژی پتانسیل و پایین آمدن از پله‌ها باعث کاهش انرژی پتانسیل شما می‌شود. سیستم‌های هوشمند طوری برنامه ریزی شده‌اند که در ابتدای روز افراد زیادی را بالا ببرند و در پایان روز برعکس پایین آورند.

  • شرکت آسانسور فعال در زمینه طراحی ، تولید، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری و بازسازی انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند این شرکت شامل سه دپارتمان تولید ، فروش و خدمات پس از فروش می باشد .
  • خدماتی که می تواند سطح بسیار متفاوتی از کیفیت را در زمینه انواع دستگاه های بالابر و آسانسور در اختیار شما قرار دهد.
  • عدم نیاز به پیش بینی موتورخانه در بالای چاه و امکان قرار دادن آن در فضای دورتری از چاه نیز از مزیتهای این نوع آسانسورها می‌باشد.
  • زیرا در غیر این صورت در استفاده از سیستم خریداری شده با مشکلات جدی مواجه می شوید.
  • برای آسانسورهای خودروبر تا ارتفاع ۳ طبقه از آسانسور هیدرولیک و برای ارتفاع های بالاتر از آسانسورهای کششی یا گیرلس ۲ به ۱ و … استفاده می کنند.
  • براي آسانسورهاي با سرعت حداکثر 1 متر بر ثانيه از انواع پاراشوت لحظه اي و براي سرعتهاي بيشتر از 1 متر بر ثانيه حتما” ازپاراشوت نوع تدريجي استفاده خواهد شد .

در مواردی که ساختمان مورد نظر دارای چندین پارکینگ باشد با دکمه‌های P1, P2, P3 و … در پنل کلیدهای آسانسور نشان داده می‌شود. شاخص B در توضیح معنی دکمه های آسانسور، دکمه B در موارد وجود طبقات منفی به کار برده می‌شود. عده ای فکر می کنند فشار دادن مکرر دکمه تماس، باعث می شود آسانسور سریع تر حرکت کند؛ اما چنین نیست.

این نوع نیز جزو آسانسورهای صنعتی به حساب می آیند.آسانسورهای حمل محصولات برداشت شده، تخلیه بار گریز از مرکز و آسانسورهای حمل سطل افقی از جمله موارد پرکاربرد این طبقه بندی محسوب میشوند. در ۲۳۶ سال قبل از میلاد مسیح، اولین آسانسور توسط ارشمیدوس “ریاضی دان یونانی” اختراع شد که شامل یک بشکه بود و به وسیله ناب و انسان حرکت میکرد. در قرن هجدهم ودر حدود سال‌های ۱۷۴۳ میلادی آسانسوری ابتدایی به نام صندلی پرنده به وسیله‌ی لویی شانزدهم در کاخ ورسای برای جابه‌جایی افراد ساخته شد. آسانسور پله اغلب در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهی آسان برای افراد برای بالا رفتن و پایین رفتن از پله‌ها فراهم می‌کند.

آسانسورهای وینچی[ویرایش]

آسانسور هیدرولیکآسانسور هیدرولیک نوع دیگری از آسانسورها بوده که به وسیله فشار روغن موجود در پمپ روغن و جک هیدرولیک، کابین آسانسور به حرکت در می آید و بار یا انسان را جا به جا می کند. آسانسورها در گذشته نه چندان دور به وسیلهٔ تابلوهای رله‌ای فرماندهی می‌شدند. این موتورها به وسیلهٔ دو سیم پیچی که داشتند قادر بودند با دو سرعت تند و کند حرکت کنند. نیروی محرکه موتور آسانسورها سابقاً از موتورهای جریان مستقیم و توسط برق برق جریان مستقیم بود که برای این‌گونه موتورها از راه اندازهای گوناگونی همانند وارد – لئونارد استفاده می‌شد. با از دور خارج شدن موتورهای جریان مستقیم و معرفی موتورهای القایی سه فاز سال‌هاست که از موتورهای الکتریکی سه فاز القایی یا آسنکرون و اخیراً از موتورهای مغناطیس دائم یا سنکرون استفاده می‌شود.

تضمین کیفیت

از این مدل از کابین می توان در بسیاری از پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی استفاده نمود. آسانسورهای هیدرولیکی یک سیستم بسیار امن، از مجموعه آسانسورها می باشند. معمولا کمتر از این نوع آسانسورها در ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می کنند. آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل طراحی خاص، طول عمر مفید بالایی دارند. مکانیزم عملکرد آسانسورهای هیدرولیکی بدین گونه است که، موتورخانه در چاه آسانسور قرار دارد و با استفاده از پمپاژ روغن، جک کابین آسانسور را بین طبقات جابجا می کند.

موتورهای آسانسور دارای انواع متنوعی هستند، که پرکاربردترین آنها موتور گیربکس دار و موتور گیرلسی آسانسور می باشد. با توجه به نیاز فنی پروژه در حال ساخت و ساز، موتور آسانسور متناسب با ظرفیت و توان کاربردی در آن مکان انتخاب و استفاده می گردد. در کلان شهر با وجود هزاران آپارتمان و ساختمان با کاربری های تجاری، اداری و مسکونی، استفاده از سیستم آسانسور به منظور تردد بین طبقات مساله ای اجتناب پذیر است. به همین دلیل شرکت های بسیاری در تهران تاسیس شده اند که انواع خدمات مربوط به آسانسورها را ارائه می کنند. یافتن یک شرکت آسانسوری که از نظر سابقه فعالیت و رعایت استانداردهای فنی و ایمنی در سطح بالایی باشد، کار بسیار دشواری است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida