آبمیوه گیر سه کاره NS-917 ناسا الکتریک | sonymag

در ساخت صافی دستگاه از استیل استفاده شده و این قطعه در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. این مدل به مخزن تفاله‌ی 1.7لیتری مجهز است و به این ترتیب نظافت و تخلیه‌ی دستگاه پس از کار آسان شده است. همچنین مجله خبری محصولات سونی یک پارچ پلاستیکی برای نگهداری آبمیوه به همراه این مدل ارائه می‌شود. گنجایش این پارچ دردار به 850 میلی‌لیتر می‌رسد و می‌توانید برای نگهداری آبمیوه در یخچال هم از آن استفاده کنید.

قیمت خرید انواع مدل آبمیوه گیری چند کاره و تک کاره (19 بهمن)

این مارک ها به‌واسطه تولید و عرضه بهترین مدل های آب میوه گیری به پرفروش ترین برندهای این بازار تبدیل شده‌اند. یکی دیگر از مشخصات آبمیوه گیری داشتن یک مخزن جداگانه تفاله گیر برای دستگاه می باشد. هر چقدر اندازه مخزن تفاله بزرگ تر باشد کار شما در هنگام آب گیری میوه راحت تر می‌شود؛ چون خیلی دیر پر خواهد شد. سرو و صدای زیاد دستگاه آبمیوه گیری موجب اذیت شدن کاربر خواهد شد. در دستگاه های آبمیوه گیری برای ایجاد لغزش کمتر دستگاه، معمولاً از پایه ضد لغزش استفاده می‌کنند. این پایه ها در زیر آبمیوه گیری قرار می‌گیرد و باعث محکم شدن آن بر روی سطح می‌گردد.

  • برای این کار باید قبل از استفاده، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید.
  • وقتی تصمیم به خرید دستگاه آبمیوه گیری می گیرید باید ویژگی هایی را مد نظر داشته باشید.
  • ؛ قیمت کولر گازی ال جی ، قیمت کولر گازی سامسونگ ، قیمت کولر گازی جنرال ، قیمت کولر گازی اجنرال ، قیمت کولر گازی گری و …

سرعت آب میوه گیری با توجه درجه سفتی میوه داخل آن تنظیم می گردد. بعد از خرید محصول حتما به نکات استفاده و نگهداری آن دقت نمایید تا کمترین آسیب به دستگاه شما وارد شود. اما در صورت خرابی احتمالی آن قبل از پایان موعد گارانتی می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر آن برند مراجعه کرده و در غیر این صورت، تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی را اولویت قرار دهید.

آب مرکبات گیری کنوود مدل JE290

به این ترتیب می‌توانیدبسته به نوع میوه یا سبزیجات مد نظر، سرعت مناسب را برای کار دستگاه انتخاب کنید. شما با دیدن وب سایت سرچ کالا می توانید محصولات خود را با اصالت کالا و گارانتی معتبر بهترین انتخاب را داشته باشید و با ارسال سریع و پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم. خرید آنلاین با صرفه جویی در زمان خریدار در چند سال اخیر توانسته است جایگزین خرید حضوری گردد. فروشگاه اینترنتی سرچ کالابه عنوان یک سایت فروش آنلاین و تنوع بسیار خوبی دارد. شما به عنوان خریدار می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه در برندهای مختلف مشاهده، مقایسه و در صورت تمایل نسبت به خرید آنلاین اقدام فرمایید. از خرد کردن گوشت در آبمیوه گیری های چهار کاره خودداری کنید، چرا که به مرور زمان باعث ایجاد بوی بدن در آن می شود.

http://arya-seo.ir

تنظیمات سرعت دستگاه باید متناسب با نوع میوه انجام شود و معمولاً از سرعت های ملایم و متوسط استفاده کنید. قبل از پر شدن لیوان آبگیری، دستگاه را خاموش و اقدام به تخلیه لیوان کنید. تلاش کنید کلید واژه های خود را تغییر دهید و یا فیلتر ها را حذف نمایید و دوباره امتحان کنید. و یا به وسیله ی راههای ارتباطی با کارشناسان ما صحبت کنید تا در اسرع وقت در مورد کالای مورد نظرتان اطلاعات لازم را بدست آورید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida