آبمیوه گیر سه کاره NS-917 ناسا الکتریک | sonymag

آب میوه گیری های برقی به ۲ دسته تک کاره و چند کاره تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها با مشخصات متفاوتی عرضه خواهند شد. آب میوه گیری چندکاره علاوه‌بر عصاره‌گیری میوه ها از قابلیت های دیگری مانند مخلوط کن، خردکن و آسیاب نیز بهره می‌برند. به‌نوعی با خرید آب میوه گیری چندکاره به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت و تجربه لذت‌بخش‌تری کسب خواهید کرد.

خرید آبمیوه گیری

آبمیوه‌ی سالم و طبیعی یکی از نوشیدنی‌های محبوبی است که در مقایسه با سایر آبمیوه‌های بسته بندی شده بسیار مقوی‌تر و سالم‌تر می‌باشد. برای اینکه همیشه زندگی را مزه کنید و هر زمان که تمایل داشتید بتوانید آبمیوه‌ی طبیعی میل نمایید باید حتماً یک دستگاه آبمیوه گیر در خانه داشته باشید. می‌دانید که انواع آبمیوه گیر از دستی گرفته تا برقی تک کاره و چند کاره از پس گرفتن آبِ میوه‌ها برمی‌آیند، اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت آبمیوه و سرعت آبگیری میوه‌ است. فروشگاه سرچ کالا بیش از 10 سال فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون برای رفاه حال مشتریان فروش آنلاین سرچ کالا را راه اندازی کرده است.

آبمیوه گیری نانیوا چهار کاره مدل Naniwa NJ-178

• از این دستگاه برای گرفتن آبمیوه‌های نرم مانند هلو و گوجه فرنگی استفاده نکنید زیرا منافذ صافی مجله خبری محصولات سونی را گرفته و مشکل ساز می‌شود. آبمیوه گیری‌ها در دو نوع دستی و برقی به بازار عرضه شده‌اند که هرکدام معایب و مزایای خود را دارند. در گذشته برای تهیه یک لیوان آبمیوه طبیعی و سالم، زمان زیادی صرف رنده کردن و فشردن انواع میوه و سبزیجات می‌شد، کاری که هم اکنون با فشردن یک کلید به راحتی انجام می‌گیرد.

  • اسموتی‌های خوشرنگ و کوکتل‌ها فقط مخصوص کافه‌ها نیست، با خرید آبمیوه گیری چند کاره شما هم می‌توانید این نوشیدنی‌های خوشمزه را در منزل تهیه کنید و از مهمانان خود به بهترین شیوه پذیرایی کنید.
  • پس از مشاهده قیمت و مشخصات آبمیوه گیری، در صورت تمایل به خرید، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.
  • شما به عنوان خریدار می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه در برندهای مختلف مشاهده، مقایسه و در صورت تمایل نسبت به خرید آنلاین اقدام فرمایید.

قیمت آبمیوه گیری تعدادی برند مطرح در جدول بالا ذکر شده است اما این قیمت‌ها ثابت نیستند. نوسانات ارزی و تحریم‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت لوازم خانگی برقی دارند و ممکن است هر روز با روز بعد شاهد اختلاف قیمت باشیم. در این صفحه با انواع آبمیوه گیری‌های موجود در بازار آشنا خواهید شد. سعی ما ارائه‌ی راحت‌ترین راه برای مشاوره و خرید لوازم خانگی برقی است.

http://arya-seo.irقیمت آبمیوه گیری چند کاره به مراتب بیشتر از نوع تک کاره خواهد بود. آبمیوه گیری NS-917 ناسا الکتریک دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک AS است، این نوع از پلاستیک نشکن بوده و در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد و همچنین در برابر جریان برق نیز عایق است. این دلایل باعث شده تا از این ماده در ساختار و بدنه محصولات و لوازم خانگی استفاده شود. بدنه اصلی از استیل ضد زنگ بوده که در زیر آن پایه‌های ضد لغزش قرار گرفته‌اند، این پایه‌ها از حرکت کردن و لغزش دستگاه در حین روشن بودن حتی در بالاترین سرعت نیز جلوگیری می‌کنند. قطعات آبمیوه گیری برقی سرعت عملکرد بیشتری دارد و نیز امکانات و قابلیت‌های کاربردی‌تری در اختیارتان قرار می‌دهد.

راهنمای نگهداری آبمیوه گیری

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida