آبمیوه گیری مشخصات، قیمت و خرید فروشگاه اینترنتی رادک- لذت خرید کالای اورجینال | sonymag

از بهترین برندها می‏توان به ویداس، بوش، پاناسونیک، همیلتون، پارس خزر، براون و کنوود اشاره کرد. آگاهی از قیمت خرید بهترین آبمیوه گیری چند کاره هم بسیار مهم است. هر چقدر آبمیوه گیری پیشرفته‎تر باشد و کارهای زیادی را انجام دهد. هم‏چنین آبمیوه گیری‏ها با برند خارجی معمولا گران‏تر از محصولات ایرانی هستند.

دستگاه آبمیوه گیری 2004 بیم مشخصات مشابه با مدل 2003 دارد و تنها تفاوتی که در این دو دستگاه به چشم می‌خورد نوع نمایشگر و دکمه‌های آنها است. پنل مدل 2003 در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و لمسی است در حالی که پنل مدل 2004 دکمه‌ای است و نمایشگر آن دیجیتالی است. جنس بدنه آبمیوه گیری استیل، پلاستیک، تیتانیوم و یا ترکیبی از این‌ها است.

آبمیوه گیری چهارکاره پاناسونیک مدل MJ-DJ41

برای میوه‌های سفت و سخت از سرعت 2 و برای میوه‌های نرم تر از سرعت 1 استفاده می‌شود. در سرعت 2 دستگاه با فشار و قدرت بیشتری تیغه‌ها و صفحه برش را می‌چرخاند، در نتیجه اگر میوه ها سخت هم باشند، با چرخش تند و سریع صفحه برش، به تکه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند. به این ترتیب مجله خبری محصولات سونی می‌ توانید بسته به نوع میوه یا سبزیجات مدنظر، سرعت مناسب را برای کار دستگاه انتخاب کنید. به علاوه دستگاه Te-312 مجهز به عملکرد پالس است که در مواجهه با مواد سفت و سخت‌ تر کاربردی است. در ساخت صافی دستگاه از استیل شده و این قطعه در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

خرید آبمیوه گیری

تیغه صافی دستگاه از استیل ضد زنگ است و در برابر رطوبت مقاوم خواهد بود. برای مشاهده مشخصات و قیمت آبمیوه گیری به سایت فروشگاهی ژینال مراجعه کنید. آبمیوه گیری از جمله لوازم خانگی است که در خانواده نوشیدنی ساز ها قرار می گیرد و دارای انواع تک کاره و چند کاره می باشد. البته در برخی انواع این دستگاه قطعات آب مرکبات گیر و مخلوط کن نیز وجود دارد. مخزن آبگیری، مخزن تفاله گیر، دهانه ورودی، جنس بدنه دستگاه و قدرت موتور از نکات قابل توجه در آب میوه گیری ها می باشد که لازم است در هنگام خرید به آنها با دقت پرداخته شود.

  • هرچه دهانه ورودی آبمیوه گیری بزرگتر باشد، میوه‌ها با برش‌های کمتری وارد آن می‌شوند.
  • بعد از خرید محصول حتما به نکات استفاده و نگهداری آن دقت نمایید تا کمترین آسیب به دستگاه شما وارد شود.
  • تمامی محصولات این صفحه از محبوب‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های موجود انتخاب شده‌اند.
  • یکی از گسترده ترین دسته از محصولات فروشگاه بانه دات کام ، بعد لوازم دیجی تال لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه است.
  • برخی برند‌ها قطعه‌ی آبمیوه گیری را قابل جداسازی از موتور ساختند تا علاوه بر آن قطعات دیگری روی آن قرار گیرند .
درپوش دستگاه از جنس پلاستیک شفاف بوده،که توسط میله‌ای به بدنه قفل می‌شود. مخزن تفاله گیر در پشت بدنه قرار می‌گیرد که دارای ظرفیت 2 لیتری می باشد. ظرفیت بالای مخزن شما را از خالی کردن‌های پی در پی خلاص خواهد ساخت.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida