آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 فروشگاه درفشی | sonymag

دستگاه های آبمیوه گیری به طور کلی به چند دسته آب میوه گیری دستی، آب میوه گیری برقی، آب مرکبات گیر و هم چنین آب مرکبات گیر برقی تقسیم می شوند. وقتی تصمیم به خرید دستگاه آبمیوه گیری می گیرید باید ویژگی هایی را مد نظر داشته باشید. این یعنی گزینه مورد نظرتان باید با نیازهای خانواده شما تناسب و سازگاری داشته باشد. در کنار این موضوع معیارهایی هم وجود دارد که می تواند به عنوان نکات کلیدی در انتخاب بهترین آبمیوه گیری برایتان عمل کند.

آب مرکبات گیری تک الکتریک مدل CP1108-30WB

تعداد تنظیمات سرعت آن 5 عدد است و علاوه بر اینها عملکرد پالس نیز در دستگاه قابل اجرا است. تمامی اجزای همه مدل‌های آب میوه گیری بیم را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و همگی از استیل ضد زنگ تولید شده‌اند. بنابراین اگر دنبال دستگاهی چند کاره هستید این مدل از آبمیوه گیری بهترین انتخاب برای شما است. یکی از موضوع‌های مهمی که حین خرید لازم است به آن توجه شود، موضوع تک کاره بودن و چند کاره بودن دستگاه است. البته قیمت آبمیوه گیری تک کاره به مراتب کمتر از آبمیوه گیری چند کاره می‌باشد.

آبمیوگیری چهار کاره بیم مدل Beem FP2003

خرید بهترین مجله خبری محصولات سونی چند کاره برای زنان خانه دار و آن‏هایی که به نوشیدن آبمیوه طبیعی در منزل علاقه دارند یک مسئله مهم است. همواره برندهای بسیاری از این وسیله در بازار وجود دارد که این موضوع ممکن است خرید را برای ما سخت کند. از این رو در این مقاله راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری چند کاره را به شما معرفی می‏‏کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید این وسیله کاربردی تصمیم بگیرید. در هنگام خرید آبمیوه گیری فاکتورهای زیادی در انتخاب خریدار دخیل هستند. قیمت، مارک، رضایت خریداران و بودجه شخص خریدار در خرید آبمیوه گیری بسیار مهم می‌باشد. دهانه آبمیوه گیر در صورتی که بزرگ باشد کار شما را بسیار راحت‌تر میکند.

http://arya-seo.irخرد کن، آسیاب، آب مرکبات گیری، آسیاب قهوه، غذاساز و مخلوط کن دیگر عملکردهای یک آبمیوه گیری چند کاره است. آبمیوه گیری چند کاره شامل انواع آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره و آبمیوه گیر شش کاره است. قیمت آبمیوه گیری چند کاره به لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود زیرا چند محصول جداگانه آشپزخانه را در قالب یک محصول خریداری کرده‌اید. استفاده از این آبمیوه گیری‌ها پیچیدگی خاصی ندارد و با استفاده از دفترچه راهنمای همراه محصول به راحتی طرز کار با آن را یاد میگیرید.

آبمیوه گیری چند کاره

همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای آبمیوه گیری ناسا الکتریک 917، مخلوط کن است، از این مخلوط کن می‌توانید برای تهیه انواع معجون و اسموتی و میکس و … پارچ مدرجی که به همراه این مخلوط کن عرضه می‌شود، از جنس شیشه نشکن بوده و امکان مشاهده حجم محتویات داخل پارچ فراهم می‌کند. ظرفیت این پارچ 1.5 لیتر بوده که این ظرفیت برای جمع‌های متوسط تا زیاد هم مناسب است. مدرج بودن پارچ با اینکه موضوع تازه ای نیست، اما با اندازه گیری موادی که قرار است با هم مخلوط کنید، شما را از پیمانه جداگانه بی نیاز می‌سازد و مخلوط های خوش طعمی را عرضه می‌کند.

  • برای مشاهده مشخصات و قیمت آبمیوه گیری به سایت فروشگاهی ژینال مراجعه کنید.
  • استفاده از این آبمیوه گیری‌ها پیچیدگی خاصی ندارد و با استفاده از دفترچه راهنمای همراه محصول به راحتی طرز کار با آن را یاد میگیرید.
  • خرید آنلاین با صرفه جویی در زمان خریدار در چند سال اخیر توانسته است جایگزین خرید حضوری گردد.
  • گاهی اوقات لازم است که شما از بیشترین سرعت و قدرت دستگاه بهره بگیرید.
  • بانه دات کام با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی و مقایسه محصولات در انتخاب مناسب ترین کالاها ، به مشتریان کمک می کند .

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida