آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 فروشگاه درفشی | sonymag

آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز بسیار سریع می‌چرخند و صدایی شبیه به مخلوط کن تولید می‌کنند. بعضی از آنها عایق بندی بهتری دارند اما نمی توان گفت که کاملاً ساکت هستند. بنابراین بهتر است برای صبحانه بعد از اینکه همه بیدار شدند آبمیوه تهیه کنید. آبمیوه تولید شده توسط این نوع آبمیوه گیری همراه با کف است و برخی مواقع کیفیت آبمیوه به دلیل سرعت بالای این آبمیوه گیری پایین آمده است.

آبمیوه گیر سنکورsencor sje1057 bk

مشخصات تلویزیون سامسونگ با امکانات و قابلیت ها و ویژگی ها در بانه در دسترس شما قرار گرفته تا به شما در انتخاب مدلی مناسب کمک کند. آبمیوه گیر ها از یک تا 7 حالت سرعت دارند که با انتخاب سرعت مناسب، آبمیوه متناسب ذایقه خود را می توانید تهیه کنید. توجه داشته باشید که وجود حالت توربو و یا پالس کار با آبمیوه گیر را راحت تر می کند. برای ساخت بدنه آبمیوه گیری در اغلب موارد از دو جنس پلاستیک فشرده، استیل و یا ترکیبی از این دو استفاده می‌گردد. یک آبمیوه گیری با مقدار وزن زیاد برای استفاده در منزل نمی‌تواند خیلی مناسب باشد. دستگاه‌های آب میوه گیری دستی عملاً ساکت هستند، اما دستگاه‌های آب میوه گیری برقی کمی بیشتر صدا می‌کنند.

آبمیوه گیری تک کاره براون مدل J700

تمامی محصولات این صفحه از محبوب‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های موجود انتخاب شده‌اند. مجله خبری محصولات سونی‌ها انواع مختلفی دارند و از نظر کارکرد و عملکرد می‌توان آنها را به آب میوه گیری تک کاره و آب میوه گیری چندکاره تقسیم کرد. آب میوه گیری تک کاره فقط برای گرفتن آب میوه و آب سبزیجات استفاده می‌شوند و آبمیوه گیری چندکاره علاوه بر آبگیری میوه، قابلیت آسیاب کردن، مخلوط کردن و خرد کردن مواد غذایی مختلف را دارند. البته قیمت آبمیوه گیری تک کاره به نسبت آبمیوه گیری چندکاره کمتر خواهد بود. خرید آبمیوه گیری برای درست کردن یک آبمیوه طبیعی و غلیظ در هر فصل و هر زمانی بسیار کاربردی خواهد بود. اسموتی‌های خوشرنگ و کوکتل‌ها فقط مخصوص کافه‌ها نیست، با خرید آبمیوه گیری چند کاره شما هم می‌توانید این نوشیدنی‌های خوشمزه را در منزل تهیه کنید و از مهمانان خود به بهترین شیوه پذیرایی کنید.

http://arya-seo.irدر زمینه فناوری صفحه نمایش این کمپانی خوش نام سعی کرده با معرفی نمایشگر های کیولد و کریستال uhd سطح جدیدی از کیفیت رنگ و نمایش را ارائه دهد. قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ Crystal UHD و قیمت تلویزیون qled سامسونگ کیولد تخفیف کیو ال ای دی را می توانید ببینید و با توجه به نیاز خود مناسب ترین ها را انتخاب کنید. در حال حاضر در ایران هم آبمیوه گیری ایرانی و هم خارجی به تعداد زیادی موجود است. هر مدل با توجه به کیفیت و قابلیت هایی که دارد فارغ از تک کاره یا چند کاره بودن در قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

آب مرکبات گیری برینا مدل 361

این دستگاه که به آن آبمیوه گیری خانگی گفته می‌شود با نیروی گریز از مرکز کار می‌کند. به این صورت که از یک دیسک تیغه و صافی اطراف آن تشکیل شده تا مراحل له کردن میوه و آبگیری آن توسط صافی به خوبی انجام گیرد. هرچند که مقصود ما در این مقاله آبمیوه گیری‌های برقی است اما از نقش پررنگ نمونه‌های دستی نمی توان غافل شد، پس به اختصار به بررسی آن می‌پردازیم.

  • تعداد تنظیمات سرعت آن 5 عدد است و علاوه بر اینها عملکرد پالس نیز در دستگاه قابل اجرا است.
  • آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 یک مجموعه‌ ی چهار کاره‌ ی پرکاربرد است که علاوه بر قابلیت آبمیوه‌ گیری، از قطعات مخلوط کن، آسیاب و خردکن هم برخوردار است.
  • با توجه به تعداد کارایی انواع آبمیوه گیرها به آبمیوه گیری تک کاره، آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره، آبمیوه گیری پنج کاره و حتی آبمیوه گیری شش کاره تقسیم بندی کرد.
  • هر چقدر آبمیوه گیری پیشرفته‎تر باشد و کارهای زیادی را انجام دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida