آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312 فروشگاه درفشی | sonymag

به دلیل استفاده راحت و کارایی بالا، خرید آبمیوه گیری چند کاره رو به افزایش است و مشتریان زیادی دارد. موارد استفاده از عملکردهای مختلف آبمیوه گیر چند کاره در زیر قرار دارد. فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی بزرگترین و جامع ترین وب سایت برای خرید آنلاین لوازم خانگی در ایران است.

آبمیوه گیری عرشیا

آبمیوه‌گیری «تکنو» مدل «Te-312» از مدل‌های چهارکاره‌ی این شرکت است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم. اندازه و ابعاد دستگاه آب میوه گیری یکی از مواردی است که می تواند مجله خبری محصولات سونی بر روی انتخاب شما تاثیر داشته باشد. آب میوه گیر خانگی از آن جهت که کمتر استفاده می‌شود، معمولاً ابعاد کمتری دارد و به راحتی داخل کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد.

  • آبمیوه گیری چند کاره شامل انواع آبمیوه گیری دوکاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره و آبمیوه گیر شش کاره است.
  • فروشگاه اینترنتی سرچ کالابه عنوان یک سایت فروش آنلاین و تنوع بسیار خوبی دارد.
  • فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی بزرگترین و جامع ترین وب سایت برای خرید آنلاین لوازم خانگی در ایران است.

ولتاژ شهری محل سکونتتان را بررسی کنید تا با ولتاژ دستگاه مغایرت نداشته باشد. اگر برای اولین بار از آبمیوه گیری استفاده می‌کنید بهتر است قطعات قابل جدا شدن آن را بشورید و پس از خشک شدن در جای خود قرار دهید. استفاده از آبمیوه گیری دستی برای مرکبات مرسوم‌تر است، که غالبا از جنس پلاستیک بوده و وسیله‌ی مناسبی برای آبگیری چند دانه پرتقال است.

آب میوه گیر تک کاره بوش مدل BS-879 ا Juise Extractor

تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین آبمیوه گیری‌های بازار توسط برندهای زیر تولید می‌شوند. دستگاه‌های آبمیوه گیری دارای تنظیمات دو سرعته یا چند سرعته هستند. سرعت‌های بالاتر برای میوه و سبزیجات سفت مانند سیب، هویج و شلغم مناسب است.

آبمیوه گیری المپیا مدل OE-176P

چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت » ؛ « ضمانت اصل بودن کالا » ؛ « ارسال سریع » فروش کالاهای ارزان و اصل ، توانسته سفارشات را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. همچنین فروشگاه آنلاین بانه امکان بازگشت و تعویض کالا را با توجه به « شرایط بازگشت ۷ روزه » فراهم کرده تا حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی را ایجاد کند. توان موتور آبمیوه گیرها معمولا در محدوده 700 تا 1200 وات می باشد که با توجه به شرایط و برندهای مختلف متفاوت هستند. پنل یا صفحه تنظیمات آب میوه گیری ها در دو نوع دکمه ای و یا لمسی وجود دارد. اما افرادی هم هستند که کار با صفحات لمسی را سخت می دانند و تمایل دارند از پنل دکمه ای برای تنظیم کردن آبمیوه گیری استفاده کنند. توان آبمیوه گیری یکی از مشخصاتی است که در دستگاه های مختلف متفاوت می‌باشد.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida